Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ser ut til at jeg burde legge om på søndag. nå er det avgårde til oslo for å prøve å få start på dumme e30'en som har bestemt seg for å ikke starte. har venta på at den skulle bli ferdig siden jeg leverte den i februar, og nå som jeg endelig kan hente den, vil den ikke. den starta jo i forrigje uke.

må også levere den på vinterlagring på søndag, så har ikke god tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Kan si at laptopen skal brukes lenge. Ikke hardt bruk, men 4-5 år. Blir alltid så mange filer at jeg ikke gidder å knote med filoverføring hvert 2. år :P

Ok - la oss snu litt på det. Max budsjett 12.000 kr. + dokkingstasjon og Office Home & Business i tillegg.

Skal kjøpes neste uke, og den må være på lager siden jeg skal kjøpe den, overføre alt og ta med den på reise (onsdag om nesten to uker)

Edit: LAVT STØYNIVÅ! Jævla viktig! Hater støy når jeg skal jobbe, skikkelig distraherende! :P

Om du ikke tar backup til en ekstern disk eller en sky med mindre enn 4 års mellomrom fordi det er for "mye" filer (har det noe å si? Mer jobb å kopiere en mappe med 20 000 filer enn 3 filer), er det på tide at noen tar seg en alvorsprat med deg og forklarer deg at du er dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho går i flere dager uten å holde på maten.. ho spyr opp kaldt vann igjen.. så har ho en dag etter en 3-4 dagers periode hvor hun klarer å holde på maten og føler seg litt pigg.. så er alt helt galt igjen dagen etterpå.. hun spyr opp noe som ikke er der.. bare brekker seg.. så nå har hun hatt ett døgn med saltvannsoppløsning intravenøst.

Hun har Ketoner i urinen(kommer når man ikke spiser), å dette må være vekk før hun kan komme hjem.. satser på at hun kommer hjem i morgen.. men hun for heldigvis den hjelpen hun trenger <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke tar backup til en ekstern disk eller en sky med mindre enn 4 års mellomrom fordi det er for "mye" filer (har det noe å si? Mer jobb å kopiere en mappe med 20 000 filer enn 3 filer), er det på tide at noen tar seg en alvorsprat med deg og forklarer deg at du er dum.

Slapp av, tøffen:

7983qebarpcx6gpzukua.jpg

Mente egentlig bare at all re-installeringer av software, snarveier osv er tidskrevende, så derfor vil jeg ha kvalitet.

Har lest endel om HP Elitebook nå, ser ut som at det er knallgode alternativer, men nedsiden er vekta, 2.9 kg på ~15"...

Også finner jeg ingen som selger proff-Asusene og nettsiden til Asus suger ræv på å forklare forskjellen mellom de forskjellige typene :( Det er lekre saker!!

BMWLÆRLING: Det ordner seg nok, ei bekjent hadde samme greia, ordna seg med intravenøst på sykestua på Legevakta i ett døgn... Krysser fingra ;) Ps. Den bekjente er også gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...