hermanoo90 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 enig.. slutt å snakk om mat, blir så sulten! hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 hmmm...jeg ser MAX fra vinduet mitt... 140meter å gå.. inkludert to dører...32 trappetrinn...og ett lyskryss..hmm...Mccern er 400meter...kebabsjappe 100meter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! Sliter med kutting? Erru emo? 0_o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Var litt skuffa sist jeg var på Max, de har gult mais(?)brød som ikke falt helt o smak, pommes frittes som var enda mer død enn på mc/bk (går det egentlig?) og ketchupen smakte utvannet:s men ellers er burgere på Max bedre enn mc/bk! Montro om det blir lunsj der i morgen, om jeg er i form til å dra på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 hmmm...jeg ser MAX fra vinduet mitt... 140meter å gå.. inkludert to dører...32 trappetrinn...og ett lyskryss..hmm...Mccern er 400meter...kebabsjappe 100meter... hysj!!!!! en av fordelene å bo midt i sentrum.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 hmmm...jeg ser MAX fra vinduet mitt... 140meter å gå.. inkludert to dører...32 trappetrinn...og ett lyskryss..hmm...Mccern er 400meter...kebabsjappe 100meter... Noe sier meg at du er over gjennomsnittet glad i junkfood. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Tzunami: Synes faktisk bare burgern og shaken er god...resten er njeeeeh...og ja...slutt å kutt deg...emowannabeM5homo... Hermano90 / kjexx: er ganske glad i junkfood dessverre...blitt litt vel mye av det siste...10åra...men har skjerpa meg i det siste...er faktisk bedre å spise ren mat hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! Sliter med kutting? Erru emo? 0_o Haha:p nei men touringen er det:s den mister turtall/dør også kommer den igjen(om jeg er heldig) nå vil den ikke starte i det heletatt:s og oljen er visst tykk og gromsete:s en kamerat trodde toppakninga var gåen, men den har ingen antydning til varmegang, ikke blå eksos (heller svart om noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Nå er det visst noen som burner/ruser her ute med litt grom eksos...etterfulgt av en sirene..usikker på om det har en relasjon til hverandre....hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Junkfood er nydelig. Kjedelig når det blir problemer med bilen ass.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 hmmm...jeg ser MAX fra vinduet mitt... 140meter å gå.. inkludert to dører...32 trappetrinn...og ett lyskryss..hmm...Mccern er 400meter...kebabsjappe 100meter... Noe sier meg at du er over gjennomsnittet glad i junkfood. Satt å så på "supersmarte dyr" på nrk2... Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 hva har det med junkfood å gjøre a? lurer nesten på å snike meg ut..hmhmhm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Supersmart junkfood da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Junkfood er nydelig. Kjedelig når det blir problemer med bilen ass.. :/ Ja spesielt når både Civicen og 523'n er solgt, så dette er jo bruksbilen min:s lite lyst til å ta tbane og shit:o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 burde gjort som mange på jobben din..og meg..kjøpt volvo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg