Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm...jeg ser MAX fra vinduet mitt... 140meter å gå.. inkludert to dører...32 trappetrinn...og ett lyskryss..hmm...Mccern er 400meter...kebabsjappe 100meter...

Skrevet
kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus :P

Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da :P men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! :o

Sliter med kutting? Erru emo? 0_o

Skrevet

Var litt skuffa sist jeg var på Max, de har gult mais(?)brød som ikke falt helt o smak, pommes frittes som var enda mer død enn på mc/bk (går det egentlig?) og ketchupen smakte utvannet:s men ellers er burgere på Max bedre enn mc/bk! Montro om det blir lunsj der i morgen, om jeg er i form til å dra på jobb..

Skrevet
hmmm...jeg ser MAX fra vinduet mitt... 140meter å gå.. inkludert to dører...32 trappetrinn...og ett lyskryss..hmm...Mccern er 400meter...kebabsjappe 100meter...

hysj!!!!! en av fordelene å bo midt i sentrum....

Skrevet

Noe sier meg at du er over gjennomsnittet glad i junkfood. :)

Skrevet

Tzunami: Synes faktisk bare burgern og shaken er god...resten er njeeeeh...og ja...slutt å kutt deg...emowannabeM5homo...

Hermano90 / kjexx: er ganske glad i junkfood dessverre...blitt litt vel mye av det siste...10åra...men har skjerpa meg i det siste...er faktisk bedre å spise ren mat hjemme :)

Skrevet
kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus :P

Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da :P men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! :o

Sliter med kutting? Erru emo? 0_o

Haha:p nei men touringen er det:s den mister turtall/dør også kommer den igjen(om jeg er heldig) nå vil den ikke starte i det heletatt:s og oljen er visst tykk og gromsete:s en kamerat trodde toppakninga var gåen, men den har ingen antydning til varmegang, ikke blå eksos (heller svart om noe)

Skrevet

Noe sier meg at du er over gjennomsnittet glad i junkfood. :)

:lol:

Satt å så på "supersmarte dyr" på nrk2... Sykt!

Skrevet
Junkfood er nydelig. :) Kjedelig når det blir problemer med bilen ass.. :/

Ja spesielt når både Civicen og 523'n er solgt, så dette er jo bruksbilen min:s lite lyst til å ta tbane og shit:o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...