Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus :P

Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da :P men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! :o

Sliter med kutting? Erru emo? 0_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt skuffa sist jeg var på Max, de har gult mais(?)brød som ikke falt helt o smak, pommes frittes som var enda mer død enn på mc/bk (går det egentlig?) og ketchupen smakte utvannet:s men ellers er burgere på Max bedre enn mc/bk! Montro om det blir lunsj der i morgen, om jeg er i form til å dra på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzunami: Synes faktisk bare burgern og shaken er god...resten er njeeeeh...og ja...slutt å kutt deg...emowannabeM5homo...

Hermano90 / kjexx: er ganske glad i junkfood dessverre...blitt litt vel mye av det siste...10åra...men har skjerpa meg i det siste...er faktisk bedre å spise ren mat hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus :P

Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da :P men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! :o

Sliter med kutting? Erru emo? 0_o

Haha:p nei men touringen er det:s den mister turtall/dør også kommer den igjen(om jeg er heldig) nå vil den ikke starte i det heletatt:s og oljen er visst tykk og gromsete:s en kamerat trodde toppakninga var gåen, men den har ingen antydning til varmegang, ikke blå eksos (heller svart om noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...jeg ser MAX fra vinduet mitt... 140meter å gå.. inkludert to dører...32 trappetrinn...og ett lyskryss..hmm...Mccern er 400meter...kebabsjappe 100meter...

Noe sier meg at du er over gjennomsnittet glad i junkfood. :)

:lol:

Satt å så på "supersmarte dyr" på nrk2... Sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...