janerik171187 Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Utrolig stilig. Få vekk den jorda! blir bra uten jorda ja noen som har tips til et middel å ha på som gjør at det ikke vokser gress etc der, er jo ikke akkurat duk under steinen såe vet diesel\bensin funker bra, men er jo ikke akkurat det mest miljøvennlige hehe:P
Jordfræsar Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Har du en bonde i nærheten har han sikkert noe bra saker mot ugress sånt man ikke får kjøpt i vanlig butikk.
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hvem bør man kontakte for vakum og oljeslanger? vet biltema osv. har noe vakumslanger, men de har ikke noe i så stor dim. som jeg må ha. Oljeslangen er kun til retur, og behøver som sådan ikke være en trykkslange, men må tåle varm olje. Kanskje TESS har noe som er brukende? Evt Trelleborg/Dunlop?
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Roundup funker fjell ja! Dusja halve eiendommen min i fjor
fish Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Meeen... RoundUp'en som bønder bruker er sterkere enn den "vanlige" for hjemmebrukeren. Fikk en stor dunk av en bonde en gang, og han fortalte meg det. Bøndene får "kurs" på den sterke RoundUp'en.
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Stemmer det, fish.. Var å fikk konsentrat hos en bonde. Mener å huske at det var 1dl RoundUp på 10liter vann Funker fjell i alle fall ! Er vel vekst-"hormoner" som gjør at planten vokser seg til døde
Jordfræsar Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Eller kjøp deg ei ku så kan den sikkert spise graset
S.Hafsmo Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hvem bør man kontakte for vakum og oljeslanger? vet biltema osv. har noe vakumslanger, men de har ikke noe i så stor dim. som jeg må ha. Oljeslangen er kun til retur, og behøver som sådan ikke være en trykkslange, men må tåle varm olje. Kanskje TESS har noe som er brukende? Evt Trelleborg/Dunlop? Takker, skal høre med dem.
fish Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Har nå nylig hatt muligheten til å være passasjer i en E39 M5 og en E46 M3 SMG... Å fy f... det drar noe sinnsykt. Håper jeg en dag får muliheten til sjøl å få prøve disse bilene. M3'n med SMG var helt rå. Den launch'en på girkassa var helt hinnsides. Det var 0-160 på ett blunk. (alleén på Borgestad for de som er lokalkjent, og det er ikke en spes lang strekke..)...
Jordfræsar Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Er det noen som har prøvd Perfect Palm? http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=12653
Mikael-B Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Jepp, og det føles utrolig rart å bruke.. Liker den ikke i det hele tatt, anbefaler de store røde applicatorene fra Scandicshine hvis du skal bruke det. Event. de små gule fra Meguiars, men skummet er mye dårligere på de, samt at de sluker mye produkt. http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=index&cPath=56_62
SofaKingFresh Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Har nå nylig hatt muligheten til å være passasjer i en E39 M5 og en E46 M3 SMG... Å fy f... det drar noe sinnsykt. Håper jeg en dag får muliheten til sjøl å få prøve disse bilene. M3'n med SMG var helt rå. Den launch'en på girkassa var helt hinnsides. Det var 0-160 på ett blunk. (alleén på Borgestad for de som er lokalkjent, og det er ikke en spes lang strekke..)... Sorte M5'en da eller? Og samme eier som har M3'en?
Anbefalte innlegg