Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Utrolig stilig. Få vekk den jorda!

blir bra uten jorda ja :P

noen som har tips til et middel å ha på som gjør at det ikke vokser gress etc der, er jo ikke akkurat duk under steinen såe :P

vet diesel\bensin funker bra, men er jo ikke akkurat det mest miljøvennlige hehe:P

Skrevet

Hvem bør man kontakte for vakum og oljeslanger? vet biltema osv. har noe vakumslanger, men de har ikke noe i så stor dim. som jeg må ha.

Oljeslangen er kun til retur, og behøver som sådan ikke være en trykkslange, men må tåle varm olje.

Kanskje TESS har noe som er brukende? Evt Trelleborg/Dunlop? :)

Skrevet

Meeen... RoundUp'en som bønder bruker er sterkere enn den "vanlige" for hjemmebrukeren. Fikk en stor dunk av en bonde en gang, og han fortalte meg det. Bøndene får "kurs" på den sterke RoundUp'en.

Skrevet

Stemmer det, fish.. Var å fikk konsentrat hos en bonde. Mener å huske at det var 1dl RoundUp på 10liter vann :) Funker fjell i alle fall ! Er vel vekst-"hormoner" som gjør at planten vokser seg til døde :lol:

Skrevet

Hvem bør man kontakte for vakum og oljeslanger? vet biltema osv. har noe vakumslanger, men de har ikke noe i så stor dim. som jeg må ha.

Oljeslangen er kun til retur, og behøver som sådan ikke være en trykkslange, men må tåle varm olje.

Kanskje TESS har noe som er brukende? Evt Trelleborg/Dunlop? :)

Takker, skal høre med dem. ;)

Skrevet

Har nå nylig hatt muligheten til å være passasjer i en E39 M5 og en E46 M3 SMG... Å fy f... det drar noe sinnsykt. Håper jeg en dag får muliheten til sjøl å få prøve disse bilene. M3'n med SMG var helt rå. Den launch'en på girkassa var helt hinnsides. Det var 0-160 på ett blunk. (alleén på Borgestad for de som er lokalkjent, og det er ikke en spes lang strekke..)...

Skrevet
Har nå nylig hatt muligheten til å være passasjer i en E39 M5 og en E46 M3 SMG... Å fy f... det drar noe sinnsykt. Håper jeg en dag får muliheten til sjøl å få prøve disse bilene. M3'n med SMG var helt rå. Den launch'en på girkassa var helt hinnsides. Det var 0-160 på ett blunk. (alleén på Borgestad for de som er lokalkjent, og det er ikke en spes lang strekke..)...

Sorte M5'en da eller? Og samme eier som har M3'en? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...