Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jobber på bilia hjulskiftsesong nå serru glemte lunsjen hjemme også! får kjøpe meg en cola og kose meg med til lunsj tror jeg sulten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Du kjøper deg vel babb regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 uff, ikke si sånt a kjøpte meg burger i går da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 jeg også spiste på texburger igår...ikke sunt men hadde ikke tid til noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 måtte hente dieselpumpe på gs jeg, så da ble det fort folkets aahh... texburger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 folkets er artig... men liker pizza driver sin kebab bedre faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 hvor ligger den? må prøves en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 når du kjører ut av bilia til lyskrysset så tar du til venstre...deretter tar du til høyre i neste lyskryss (mot carl berner) så ligger den til høyre i første kryss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 da har jeg vært der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 ooog du likten ikke? jeg liker kebaben der best..men kyllingkebaben på folkets er best... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt shadowline lister til e46 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 ooog du likten ikke? jeg liker kebaben der best..men kyllingkebaben på folkets er best... husker ikke, spiste mest burger der tror jeg får ta det en gang igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ramla over denne tråden om bygginga av en E30 Touring M3, og jeg legger merke til noe, er det bare meg eller sveiser han M3-skjermene rett utapå de originale? Og etter å kikka litt mer fant jeg ett par linker angående bygger.. Makan til idiot! http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=710247 http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... n-Yan-s-M3 http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=231083 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Er det normalt og komme med et på en bil som er litt over halvparten av det bilen ligger ut for?? Tydeligvis en som er ute etter å gjøre et kupp Jæ**a klovn EDIT: Svarte han med "......artig du!" Svar tilbake fra han: "hehe" Så kom det en ny sms med spørsmål om minstepris ved RASK avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Beste R/C biljakta ever: :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg