Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har nå nylig hatt muligheten til å være passasjer i en E39 M5 og en E46 M3 SMG... Å fy f... det drar noe sinnsykt. Håper jeg en dag får muliheten til sjøl å få prøve disse bilene. M3'n med SMG var helt rå. Den launch'en på girkassa var helt hinnsides. Det var 0-160 på ett blunk. (alleén på Borgestad for de som er lokalkjent, og det er ikke en spes lang strekke..)...

Sorte M5'en da eller? Og samme eier som har M3'en? :)

Truls? :P

Skrevet

Usikker på om det er det navnet hans er. Vet at Bo Andrè sitter på/kjører flere av bilene selv.

Noen her som vet hvor lang tid det tar før telefonen kommer i posten, når man har bestilt på Telenor.no? :D

Skrevet

3xaui53xr9awkbneh3xb.jpg

Kjørte denne 911 Turbo'n en langtur idag, og aldri kost meg så mye bak rattet på en bil! :)

Bokser sekser med rakrør og oppjustert turbotrykk :D Blir det bedre enn dette? Nei! :P

Skrevet

Heldige deg :P Sikkert gøy med enorm turbotrykk og hekkmotor fra steinaldern :P

Huff, sist gang jeg skrev på forumet før kl. 8, var det vel fordi jeg la meg i 7-tiden om morgenen ;) Nå sitter jeg her ferdigdusja og klar for jobb kl. 8... Ikke verst... At jeg klarte å stå opp i det hele tatt... :)

Senere tenkte jeg å se på MC-bukse, ryggskinne og jakke m/ beskyttelse. Jofama.no har et greit utvalg. Noen som vil anbefale andre sider/steder? Vil helst ha noe rimelig (bortsett fra ryggskinna, der betaler jeg gjerne), men åpen for forslag :) Tenkte bukse til ca. 1500-2000 og jakke til 2000-2500 kr.

Skal begynne på MC-lappen igjen til uka tenker jeg, vil helst ha den innen juni. Vurderer å kjøpe meg en nesten ny Kawasaki Ninja 250R eller en vedlikeholdt Ducati "Monster" 620 innen juni/juli. Blir helt fra meg når jeg våkner, dusjer og det er lyst som F ute - må ut og *oppleve* sommern snart! :D

Edit: In New Jersia (lol), cops tail YOU! http://www.youtube.com/watch?v=bKOJJzMD ... dded#at=57

Skrevet

Har ikke hatt tid til å følge meg så mye her i det siste, men har du fått jobb Noekult? :) Den du var til intervju på for litt siden eller? Isåfall, gratulerer masse :D

Skrevet
Har nå nylig hatt muligheten til å være passasjer i en E39 M5 og en E46 M3 SMG... Å fy f... det drar noe sinnsykt. Håper jeg en dag får muliheten til sjøl å få prøve disse bilene. M3'n med SMG var helt rå. Den launch'en på girkassa var helt hinnsides. Det var 0-160 på ett blunk. (alleén på Borgestad for de som er lokalkjent, og det er ikke en spes lang strekke..)...

Sorte M5'en da eller? Og samme eier som har M3'en? :)

M5'n er blå, du ser sikkert bilen endel utenfor Wattenberg. M3'n er sort. Har gått på prøveskilter, får den vel regga denne uka. To forskjellige eiere på disse bilene.

Skrevet
Har ikke hatt tid til å følge meg så mye her i det siste, men har du fått jobb Noekult? :) Den du var til intervju på for litt siden eller? Isåfall, gratulerer masse :D

Hehe, mangla erfaring vøtt. Fikk den ikke. Fikk budbil jobb dog ;) Deltid! Slik at jeg kan ha råd til eget kontor for bedriften :)

Clerion: Ja, det tror jeg! Skal selv hente min i dag! Gleder meg.

Skrevet
En ting er å prøve å "stikke" av fra politiet, forlate bilen får så springe til skogs. Men denne var ny...

http://www.ta.no/nyheter/article5570509.ece

(samme sak)

http://www.varden.no/nyheter/fant-alle- ... -1.6178541

Jeg måtte le ved tanken av politiets blikk når de så 3 stk i baksetet og ingen fører!

Hehe, ja og med tre i baksetet "looking like" englebarn med glorie over hodene.. Haha..

Skrevet

Hehe, mangla erfaring vøtt. Fikk den ikke. Fikk budbil jobb dog ;) Deltid! Slik at jeg kan ha råd til eget kontor for Autoglede :)

Clerion: Ja, det tror jeg! Skal selv hente min i dag! Gleder meg.

Hadde vært great :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...