Thewiz Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Kommet nye regler som gjør det vanskelig å få prøveskilter hvis du ikke skal ha skilter på den:/ var såvidt jeg fikk prøveskilter på m5'n 2 dager til:o Hva slags regler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Husker ikke nøyaktig, men du har en mnd på deg etter betalt moms, på å gøre alt du trenger til registrering, innen den tiden kan du hente ut prøveskilter, til nødvendige ting.. Jeg fikk med litt flaks hentet ut skilter for 2 dager ekstra, men det er ikke lett! hvordan det er med verkstedsskilter vet jeg ikke, men tror det er lettere iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 trodde man kunne betale 240kroner om dagen for røde prøveskilt hos biltilsynet, så man kan altså ikke gjøre dette når man importerer bil? La oss si jeg vil bruke bilen en helg 4 mnd etter jeg har importert den, så kan jeg ikke det? da blir det verkstedskilter gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 http://torpedoinkasso.no/ Haha, hvor seriøst er dette da? Har noen kroner jeg skulle ha krevd inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Kom og besøk Norges varemesse på Lillestrøm denne helgen! Spesielt stand D02-32. tablatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 CCN ja, hva slags biler står der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 trodde man kunne betale 240kroner om dagen for røde prøveskilt hos biltilsynet, så man kan altså ikke gjøre dette når man importerer bil? La oss si jeg vil bruke bilen en helg 4 mnd etter jeg har importert den, så kan jeg ikke det? da blir det verkstedskilter gitt. Stemmer det, i teorien iallefall, det kan godt hende du klarer å snakke deg til noen, om du kan å snakke for deg da Kom og besøk Norges varemesse på Lillestrøm denne helgen! Spesielt stand D02-32. tablatur Står bilen din der i år også spruddel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Hehe, snakke for meg kan jeg Får vi ikke sett M5'en din med BBS GT felgene før vinteren? ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 http://torpedoinkasso.no/Haha, hvor seriøst er dette da? Har noen kroner jeg skulle ha krevd inn.. så ikke veldig serriøst ut når man gikk inn på ansatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Godt er fordel det! klarte å snakke meg ut av en ...kremt... "liten skrens" eller hva man skal kalle det med m5'n når jeg hadde skilter på den må virkelig skjerpe meg hvis jeg skal beholde lappen altså! felgene er gjemt bort, og uten dekk, så de kommer nok ikke på før til våren gitt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 http://torpedoinkasso.no/Haha, hvor seriøst er dette da? Har noen kroner jeg skulle ha krevd inn.. så ikke veldig serriøst ut når man gikk inn på ansatte Det er bare tull, hvis noen var i tvil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 http://torpedoinkasso.no/Haha, hvor seriøst er dette da? Har noen kroner jeg skulle ha krevd inn.. så ikke veldig serriøst ut når man gikk inn på ansatte Det er bare tull, hvis noen var i tvil ja! Haha Det er ikke sjelden man finner beinrester etter at Birger har vært ute på innkrevningsoppdrag. Birger er tidligere straffedømt for blant annet forbikjøring i høyre felt og vold mot seg selv. Birger jobber primært mot privatmarkedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Er noe drit å finne riktig mobilabonnement!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Telepriser.no ??? Jeg og katta har guttedag i dag, med Top Gear og litt godbiter! Rent så trivelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Haha Det er ikke sjelden man finner beinrester etter at Birger har vært ute på innkrevningsoppdrag. Birger er tidligere straffedømt for blant annet forbikjøring i høyre felt og vold mot seg selv. Birger jobber primært mot privatmarkedet. Alternativ måte å komme i kontakt med de også FlaskepostDresom du verken ønsker å ringe eller sende telex (begge disse teknologiene kan spores) så støtter vi også flaskepost. Skriv ditt telefonnummer på en lapp og legg oppi en glasscola-flaske. Legg i sjøen utenfor Randaberg nord for Stavanger. Vent på svar. Obs: Normalt lang responstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg