Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Husker ikke nøyaktig, men du har en mnd på deg etter betalt moms, på å gøre alt du trenger til registrering, innen den tiden kan du hente ut prøveskilter, til nødvendige ting..

Jeg fikk med litt flaks hentet ut skilter for 2 dager ekstra, men det er ikke lett! hvordan det er med verkstedsskilter vet jeg ikke, men tror det er lettere iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde man kunne betale 240kroner om dagen for røde prøveskilt hos biltilsynet, så man kan altså ikke gjøre dette når man importerer bil? La oss si jeg vil bruke bilen en helg 4 mnd etter jeg har importert den, så kan jeg ikke det?

da blir det verkstedskilter gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde man kunne betale 240kroner om dagen for røde prøveskilt hos biltilsynet, så man kan altså ikke gjøre dette når man importerer bil? La oss si jeg vil bruke bilen en helg 4 mnd etter jeg har importert den, så kan jeg ikke det?

da blir det verkstedskilter gitt.

Stemmer det, i teorien iallefall, det kan godt hende du klarer å snakke deg til noen, om du kan å snakke for deg da ;)

Kom og besøk Norges varemesse på Lillestrøm denne helgen! Spesielt stand D02-32. tablatur

Står bilen din der i år også spruddel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt ;) er fordel det! klarte å snakke meg ut av en ...kremt... "liten skrens" eller hva man skal kalle det med m5'n når jeg hadde skilter på den :P må virkelig skjerpe meg hvis jeg skal beholde lappen altså! :P

felgene er gjemt bort, og uten dekk, så de kommer nok ikke på før til våren gitt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://torpedoinkasso.no/

Haha, hvor seriøst er dette da? Har noen kroner jeg skulle ha krevd inn..

så ikke veldig serriøst ut når man gikk inn på ansatte :P

Det er bare tull, hvis noen var i tvil ja! ;)

Haha

Det er ikke sjelden man finner beinrester etter at Birger har vært ute på innkrevningsoppdrag. Birger er tidligere straffedømt for blant annet forbikjøring i høyre felt og vold mot seg selv. Birger jobber primært mot privatmarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Det er ikke sjelden man finner beinrester etter at Birger har vært ute på innkrevningsoppdrag. Birger er tidligere straffedømt for blant annet forbikjøring i høyre felt og vold mot seg selv. Birger jobber primært mot privatmarkedet.

Alternativ måte å komme i kontakt med de også :lol:

Flaskepost

Dresom du verken ønsker å ringe eller sende telex (begge disse teknologiene kan spores) så støtter vi også flaskepost.

Skriv ditt telefonnummer på en lapp og legg oppi en glasscola-flaske.

Legg i sjøen utenfor Randaberg nord for Stavanger. Vent på svar.

Obs: Normalt lang responstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...