-Erik- Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 kjøre bort til nærmeste sjappe som legger om da... Har ikke råd Han karen hørtes jo koselig ut da. Selg! Blir for dumt å betale folk for å skru av og på felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja, er jo så enkelt, men skaper mye irritasjon likevel. Bære de tomta rundt for å få lagt de i bodet og dritt. Det måtte jeg gjort selv om jeg satt det bort. I dag så måtte jeg stå ute på veien mens det snødde som faen, fordi jeg ikke kom meg opp i garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nye felger til MGB'en er handlet! Dette er SSR Speed Star Mk3 i 15x6.5. Gleder meg til våren allerede! Er det forresten noen som kan tilby vinterlagring i Kongsbergområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Du har ikke blitt oppringt av P4 "fem på" Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nå begynner jeg og bli lei det "politi" viruset altså :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nå begynner jeg og bli lei det "politi" viruset altså :\ Kontroll på menstadbrua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 En eldre kar som ringte på s-klassen idag...MEGET merkelig tlf-samtale.... Det finnes noen gamle griser der ute ja. Hadde det vært meg så hadde jeg spurt om fyren var interessert i bil eller grisesnakk, for da kunne han ringt noen andre! Vi har noen sånne halvfeite gamle håndverkere innom jobb som legger ut om opplevelsene dems fra "guttetur" i Thailand, faens så kvalmt å høre på. Noen skjønner ikke at visse ting er andre folk ikke så veldig interessert å høre, og langt i fra å bli fortalt i detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nå begynner jeg og bli lei det "politi" viruset altså :\ Kontroll på menstadbrua? Hehe nei tenkte mere på dataviruset men er det kontroll der? skal forbi der etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hva er politiviruset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/roga ... /1.8363752 Er et virus som gjør att du ikke får gjort en dritt på pcen, det dukker opp ett bilde om betalings info og bøter osv. Sikkert rensa 20 pcer på 2 uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nei var ingen "fem på" samtale.. sjekket opp tlfnr etc og var en fyr i tønsberg..jeg hisset meg jo heller ikke opp så.. Og ja.."guttetur" til thailand historier er som regel bare ekle..enda en grunn til at jeg aldri vil reise dit uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Heeeeeerregud, hvem går på det der? Og hvordan får folk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Folk er vel redde for å bli busta i visse ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Heeeeeerregud, hvem går på det der? Og hvordan får folk det? Jeg er faktisk ikke sikker på hvordan folk klarer og få det, de fleste pcene har oppdaterte antivirus også men hjelper lite. Er trojanske hester som føkker pcen opp, han fyren som eier pcen jeg styrer med nå hadde fått det mens han var på ferie og pcen hadde ikke vært i bruk. Det værste var att han ene som kom med en pc her hadde betalt også da hadde meldingen forsvunnet i ett minutt og dukket opp igjen, så da heiv han 1000 kr ut av vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nå begynner jeg og bli lei det "politi" viruset altså :\ Kontroll på menstadbrua? Hehe nei tenkte mere på dataviruset men er det kontroll der? skal forbi der etterpå Var det ved 11 tiden, så er sikkert borte nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg