Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, er jo så enkelt, men skaper mye irritasjon likevel. Bære de tomta rundt for å få lagt de i bodet og dritt. Det måtte jeg gjort selv om jeg satt det bort.

I dag så måtte jeg stå ute på veien mens det snødde som faen, fordi jeg ikke kom meg opp i garasjen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre kar som ringte på s-klassen idag...MEGET merkelig tlf-samtale....

Det finnes noen gamle griser der ute ja. Hadde det vært meg så hadde jeg spurt om fyren var interessert i bil eller grisesnakk, for da kunne han ringt noen andre!

Vi har noen sånne halvfeite gamle håndverkere innom jobb som legger ut om opplevelsene dems fra "guttetur" i Thailand, faens så kvalmt å høre på. Noen skjønner ikke at visse ting er andre folk ikke så veldig interessert å høre, og langt i fra å bli fortalt i detaljer :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeerregud, hvem går på det der? Og hvordan får folk det? :P

Jeg er faktisk ikke sikker på hvordan folk klarer og få det, de fleste pcene har oppdaterte antivirus også men hjelper lite.

Er trojanske hester som føkker pcen opp, han fyren som eier pcen jeg styrer med nå hadde fått det mens han var på ferie og pcen hadde ikke vært i bruk.

Det værste var att han ene som kom med en pc her hadde betalt også da hadde meldingen forsvunnet i ett minutt og dukket opp igjen, så da heiv han 1000 kr ut av vinduet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...