Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 En liten diskusjon er bare sunt, særlig tekniske diskusjoner. Men det er ikke hver dag jeg diskuterer en 56 årig Skipsingeniør tom for argumenter, jeg er ikke selger for ingenting må vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg skulle fint diskutert en skipsingeniør tom for argumenter om vi diskuterte slektstreet mitt eller gode snarveier i skogen i nærheten av der jeg voks opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg kjøper ikke noe av en arrogant selger som prøver å finte meg i senk med argumenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe vindusviskere til s-klassen av den nye flate typen? På torshov bilrekvisita koster de, til alle andre biler, mellom 300 og 500kr for paret...til merca mi koster dem 2900kr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Ja-a... Vi som skulle ha prøveskilt og få en ordentlig vask før vinteren. Det satte kong vinter en effektiv stopper for. Var jo strålende vær på fredag, så da antok jeg at det var "ok" i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 stakkars =( , hadde nok kost seg på ei lita tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe vindusviskere til s-klassen av den nye flate typen? På torshov bilrekvisita koster de, til alle andre biler, mellom 300 og 500kr for paret...til merca mi koster dem 2900kr.... Har du delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nei har dessverre ikke det.. visste ikke at vindusviskere hadde delenr... eller mente du de fra torshov bilrek? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 kan vel og få ned co med og bytte olje? mente jeg hørte noe om det en gang for lenge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 noen som vet om dette vil passe på skiltlysopphenget mitt? http://www.ebay.com/itm/CCD-SONY-CAR-Re ... 35b884fcb2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg kjøper ikke noe av en arrogant selger som prøver å finte meg i senk med argumenter... Det var ikke i jobbsammenheng og arrogant er jeg ikke hvis det var det du mente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nei har dessverre ikke det.. visste ikke at vindusviskere hadde delenr... eller mente du de fra torshov bilrek? Tenkte fra mb, slik som på BMW. Eller delenr på visker'n, har du den? Eller link til torshov og visker'n. Hvilken MB har du? Kan W220 passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 http://www.vgtv.no/#!id=57520Gutten i røyken! Litt flaks kan man si... Han gutten der må være født med gullhår langt, langt inn i anus! Tenk å kunne klatre så fint ut av en LADA etter den kræsjen! Gullhår ja, tjukk som rabarbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Nei har dessverre ikke det.. visste ikke at vindusviskere hadde delenr... eller mente du de fra torshov bilrek? Tenkte fra mb, slik som på BMW. Eller delenr på visker'n, har du den? Eller link til torshov og visker'n. Hvilken MB har du? Kan S220 passe? Hmm.. Finner bare S320 opp til -99. Fra -00 er det S430. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Finner til W220 S klassa Saloon 2001 modell. Kanke en shit om MB... Er alt fra £11 til £40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg