asv Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 ta det pent a gutter, det er såpeglatt ute.. noe vi fikk erfare i går da vi smalt i autovernet på hovedveien.. At det er glatt er i de fleste tilfeller ikke noe problem.. At dere smalt i autovernet har dere bare dere selv å takke for. Idioter som dere som holder 130 når det er glatt ute når dere antagelig er 18 og har relativt fersk lapp havner i ulykker. Fornuftige folk som tilpasser farten etter føret havner sjelden i ulykker.. Bedre å være klok enn etterpåklok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 det har du helt rett i, og var ikke noen på 18 som kjørte engang og veien var heller ikke snølagt. poenget var bare at man bør ta det med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 hoho, 130 ? Holder ikke det på sommern engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 E spinne opp bakken med oss hver morning, høre ikke noe eXD eneste en nabo som var litt forundra når e kom med hikkasen til fadern sidelengs opp bakkenXF Ja nei va dårlig lys, men lure på om dem passa i innsatsen på skiltlyset mitt :s? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Har du ikke vært ute en vinternatt før altså joachim? nei var såpeglatt i går! trykket fronten mot en snøfond i går, men gikk pent og rolig så ingen skade skjedd men man må ta det forsiktig ja! var speilblankt over hele kollen/tryvann i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Steike! Jeg som hadde tenkt å ha prøveskilt på E30n i dag, og få vaske av den ordentlig før vinteren. La oss si det sånn at det går i dass! 316!! Det er meldt varmegrader på torsdag! oppmot 7 i oslo iallefall! da blir m5n vasket og klar for vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Steike! Jeg som hadde tenkt å ha prøveskilt på E30n i dag, og få vaske av den ordentlig før vinteren. La oss si det sånn at det går i dass! 316!! Det er meldt varmegrader på torsdag! oppmot 7 i oslo iallefall! da blir m5n vasket og klar for vinterlagring Yey! Men da er jeg i Oslo på jobb! Får håpe det holder seg til uka igjen, da jeg har turnusfri! Kjøre innover til Oslo kl 04.30 i morgen tidlig, blir nok å ta det litt med ro da hvis det er glatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Trangt å bytte pedaler i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Er det vanskelig å skru ut stolen? Tror jeg ville vurdert det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Er det vanskelig å skru ut stolen? Tror jeg ville vurdert det ! hehe stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ville og vurdert et buksebelte. Edit: Stramma beltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Faen hater å være syk og på jobb as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 hvilken farge skal det være på kjølevæska på m20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 hvilken farge skal det være på kjølevæska på m20? Det kommer ann på hva som har vært der før. Jeg har alltid brukt blå og aldri hatt problemer. Blå og rød blir grøt sammen, og er du usikker bør du flushe kjølesystemet skikkelig før du fyller på ny (med varmt vann, for å holde termostaten åpen. Evt. ta ut termostaten.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Dirty, hvilket budsjett har du på bil pr mnd? enormt så mye du holder på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg