Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm... må regnes på selv tror jeg :D var inaktiv i flere år da jeg såvidt var innom når jeg hadde e34, og trodde aldri jeg skulle bli så aktiv og "avhengig" :P men har vel greit med posts tror jeg ;)

Edit: trengte visst ikke å regne ut, 4,16 her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... må regnes på selv tror jeg :D var inaktiv i flere år da jeg såvidt var innom når jeg hadde e34, og trodde aldri jeg skulle bli så aktiv og "avhengig" :P men har vel greit med posts tror jeg ;)

Husker du denne tråden? :-)

viewtopic.php?f=11&t=110245&p=2590389#p2590389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du i hvilke fora du har flest innlegg?

Nede i venstre hjørne på ditt innlegg ser du "knapper". Trykk på PROFIL fungere både på deg selv og andre medlemmer hvis du vil sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du denne tråden? :-)

viewtopic.php?f=11&t=110245&p=2590389#p2590389

Hehe :P ja var ikke mine glansdager for å si det sånn :P men du ser jo hva den e34'n har gjort med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det funker ikke.. Funker til deg, men funker ikke på meg selv, kommer heller ikke opp noe på tzunami

Husker du denne tråden?

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 8#p2590398

:lol:

Husker den faktisk ikke.. Var vel etter det der jeg begynte å bli litt mere aktiv :lol: Skal friske den opp med noen bilder som virker slik at folk kan se at jeg i det minste har skiftet retning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det funker ikke.. Funker til deg, men funker ikke på meg selv, kommer heller ikke opp noe på tzunami

Men du får opp snittet pr. dag?

Jeg tror at når du har posten så så mange tusen innlegg forsvinner den noe og man får bare fram snittet pr. dag siden reg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det så hadde jeg for ikke lenge siden at det sto hvor mange prosent av mine innlegg som var i hvilken del av forumet, men den er borte, så forsvinner vel på 5500 eller noe tror jeg, djises, tenk på hvor mange timer vi har brukt av livene våre på dette forumet her? :P

dagens forundringsnøtt :P og med det tar jeg kvelden, snakkes vel kanskje muligens i morgen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...