hermanoo90 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Pakkisaktiviteter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 rasistbitches all over bimmers as!! og du hermanoo din neger...hva ler du av!? har du sluppet ut av bomullsfarmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 rasistbitches all over bimmers as!! og du hermanoo din neger...hva ler du av!? har du sluppet ut av bomullsfarmen? hihihihi sneik meg ut! Må sette dem på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da har jeg å Dama vært å henta oss hunde valp Staffordshire Bull Terrier ! [ Bilde ] dette er tøffe hunder men krever endel. har selv en staffeblanding som ble planlagt 1990 du kan se at det ikke er noe vanlig staffe^^ 5 måneder å 20 kilo 50 cm høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Heiheihei! Slutt med inga her nå! Dette er en feelgood tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 rasistbitches all over bimmers as!! og du hermanoo din neger...hva ler du av!? har du sluppet ut av bomullsfarmen? Du vet hvor Nyland er nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 hei hore fuck deg lizzom!!!Nyland!? Det er ved lørenskog? Og jo du skal henge med meg i flere timer...og være vitne til mange hendelser.... DØR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Nyland er den hvite delen av grorudistan, derfor jeg ikke vet hvor det er..finner nok ut av det lizzom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Det er der du finner de som jobber for at de svarte skal få gå på NAV ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da har jeg å Dama vært å henta oss hunde valp Staffordshire Bull Terrier ! [ Bilde ] dette er tøffe hunder men krever endel. har selv en staffeblanding som ble planlagt 1990 du kan se at det ikke er noe vanlig staffe^^ 5 måneder å 20 kilo 50 cm høy [ Bilde ] Er veldig varierende på hver enkelt biskje. Fks min nette frøken går for å være noe av di mest krevende rasene. Men hu er rolig og snill som bare det. Er en Dogo canario. Her et år gammel. Men de staffene kan være veldig gira da det er terrier i dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da er a i slekt med deg da, Thomas! Husker deg som en rolig og snill kar fra tiden vi jobba sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hehe ååååw <3 Alltid rolig og snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Nyland er den hvite delen av grorudistan, derfor jeg ikke vet hvor det er..finner nok ut av det lizzom... Jeg bor i den hvite delen av halden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Jeg liker ikke facelift front på e38.. Noen som er enig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Liker facelift fronten best jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg