wicky124 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 De må da forstå at det høres HELT på trynet ut!? Verste er at de faktisk ikke forstår at "dekker" er feil selv om man nevner det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Noe sted på nett det fins en kalkulator som regner ut innpress etter bredding av felg? Skulle gjerne vist det nye ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Har du byttet tønna eller ringen? er det bak så er innpresset større i takt med forskjellen mellom gamle og nye tønna. Er det foran så er det ikke noe endring i et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 ytterringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Sitte å vurdera å kjøpe me b28 ifra Koed, hva sier folket? Ja eller nei ? Er ifra en touring, men skal vell ikke ha noe å si ? Greie ikke å bestemme me.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Glem det jeg sa, rota meg bort litt ET er avstand fra senter av felg til festeflaten, altså har innpresset ditt synket med tilsvarende halvparten av forskjellen mellom gamle og nye ring http://no.wikipedia.org/wiki/Innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Sitte å vurdera å kjøpe me b28 ifra Koed, hva sier folket? Ja eller nei ? Er ifra en touring, men skal vell ikke ha noe å si ? Greie ikke å bestemme me.. Bygge om? Husk motorstyring, ledningsnett, girkasse, og andre individuelle deler for den motoren så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Glem det jeg sa, rota meg bort litt ET er avstand fra senter av felg til festeflaten, altså har innpresset ditt synket med tilsvarende halvparten av forskjellen mellom gamle og nye ring http://no.wikipedia.org/wiki/Innpress Så sia den er bredda en tomme har innpresset gått fra 20 til ca 7-8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Bygge om ja bruka ledningsnettet ofra min, å min hjerne som jeg tenkte å optimalisere opp mot et m50 innsug. Men det blir jo 15000 bare motor, uten luftfilterboks, dynamo+ starter ikke følger med, levert på døra mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Send en søknad i samme slengen å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Er ca et halvt år siden e sendte en veldig god søknad, har purra 4 ganga. Men e ikke en dritt å høre ifra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hvorfor sier alle i telemark "jeg skal kjøpe nye dekker"....!? telemark er vel bare innavla folk?? Neida! er nok bare en talemåte ikke alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Er ca et halvt år siden e sendte en veldig god søknad, har purra 4 ganga. Men e ikke en dritt å høre ifra dem. åja selv ikke fått no svar.. Satser på at det går igjennom snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Sendte purruing nå igjen XD Hehe . Du søkte om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 hehe, bra 325 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg