Stenbakken Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 huffhttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38194660 Nei og nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 huffhttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38194660 Nei og nei.. Denne var ikke pen, men den kunne ha vært bedre med noen mer brutale felger som sto i stil med stylingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 huffhttp://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38194660 Nei og nei.. Denne var ikke pen, men den kunne ha vært bedre med noen mer brutale felger som sto i stil med stylingen! Hjelper lite på den vingen å bytte felger spør du meg. For all del, den trenger felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Jeg ville heller aldri hatt vingen, men tror den hadde sett annerledes ut med grøvere hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Kunne tenk meg og se for meg den bilen uten vinge, senke litt mer, og vossen cv3 felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Skjer det noe i chattekanalen? (Siden det er i topic enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Skjer det noe i chattekanalen? (Siden det er i topic enda) Skjer da ting nå og da.. Har igrunn endt opp med en liten gjeng på rund 10 stykker der som holder liv. Verdensproblemer løses, mordi vitser blir slengt rundt i tide og utide og fylleprat skjer hver helg. Hender seg at vi prater om bil også faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Høres akkurat ut som tulletråden her Er noe bilprat, men somregel alt annet mellom himmel og jord, vi er vel et lite antall members som holder liv i tråden, og det blir slengt mye dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 St gothard passet. Stelvio Kunne jo vært interessant å dradd til sveis i sommer.. Noen som vet avstanden mellom disse passene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Jeg vil også til sveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Skjer det noe i chattekanalen? (Siden det er i topic enda) Skjer da ting nå og da.. Har igrunn endt opp med en liten gjeng på rund 10 stykker der som holder liv. Verdensproblemer løses, mordi vitser blir slengt rundt i tide og utide og fylleprat skjer hver helg. Hender seg at vi prater om bil også faktisk! Haha, beste chattekanalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 St gothard passet.[ Bilde ] Stelvio [ Bilde ] Kunne jo vært interessant å dradd til sveis i sommer.. Noen som vet avstanden mellom disse passene? Google vet alt! https://maps.google.com/maps?saddr=Sain ... mra=ls&z=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Idag skal jeg spise taco!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 St gothard passet.[ Bilde ] Stelvio [ Bilde ] Kunne jo vært interessant å dradd til sveis i sommer.. Noen som vet avstanden mellom disse passene? Mellom de to passene skal det ikke være med en 280km slik ca, men om det er 100% nøyaktig vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Jeg vil også til sveis. Kan du "hente" meg så blir jeg med Idag skal jeg spise taco!!! Ikke istede for kebab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg