Markus E30 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Satan hu blondina, en av ekspertene i luksusfellen, er digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Fader i dag gikk alt til helvette i garasjen Toppet kvelden med å skulle bytte ryggelyssensor på girkassa, noe som er en enkel jobb! Klarte å knekke gjengene på sensoren så halvparten står igjen i girkassa :S I verste fall må jeg vel ned med girkassa nå for å borre ut hele greia! Frustrert! Heldigvis er det en sensor i midten som en kan trekke ut, så håper å få kjørt inn no gjengeverktøy i det og få skrudd den ut. Hvorfor skal alltid enkle oppgaver fort bli store oppgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hvor ligger ryggelyssensoren i E36, mexos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hvor ligger ryggelyssensoren i E36, mexos? Den står på venstre side av girkassa, så er litt trangt i tunellen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 beste på lenge. "Ricer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Mener det var på 240en til en kompis vi endte opp med inspeksjonshull rett igjennom gulvmatte og tunell for å bytte ryggelysbryter. Sika sto for monteringen Ikke at jeg oppfordrer til det altså, men på en 240 er det innafor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Heyhey, ikke no drittprat om Volvo 240 her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 En kommer nok til fra undersiden her I verste fall har jeg en ekstra girkasse stående, men holder på med clutch bytte på min andre e36 nå, så frister lite å ta ned girkassa på denne også når en endelig er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hvor ligger ryggelyssensoren i E36, mexos? Den står på venstre side av girkassa, så er litt trangt i tunellen der Tror han siktet til ryggelys- "sensor v.s bryter" Hvis ikke, se bort ifra dette meningsløse innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hvor ligger ryggelyssensoren i E36, mexos? Den står på venstre side av girkassa, så er litt trangt i tunellen der Tror han siktet til ryggelys- "sensor v.s bryter" Hvis ikke, se bort ifra dette meningsløse innlegget! Haha, enn at jeg er så sliten at jeg ikke så den feilen selv i kveld Dårlig med ryggesensorer på girkassa ja, da må man nok bak på fangeren Jaja, jeg vet ihvertfall forskjellen på dekk, felg og hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hoho, dette blir bra! Kan noen anbefale effektivt rensemiddel for fastbrent bremsestøv osv.? Og hvordan bli kvitt lettere korrosjon på aluminium? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Kan du ikke bare snu senteret på de felgene der, så blir den indre tønna kanten utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hoho, dette blir bra![ Bilde ] Kan noen anbefale effektivt rensemiddel for fastbrent bremsestøv osv.? Og hvordan bli kvitt lettere korrosjon på aluminium? [ Bilde ] Iron-X tar en del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hoho, dette blir bra![ Bilde ] Kan noen anbefale effektivt rensemiddel for fastbrent bremsestøv osv.? Og hvordan bli kvitt lettere korrosjon på aluminium? [ Bilde ] Bruk iron x. ingen over ingen ved siden. det er helt ekstremt bra. dyrt though, men sykt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Kan du ikke bare snu senteret på de felgene der, så blir den indre tønna kanten utvendig? Det går nok ikke! Disse har 3-delt konstruksjon, men er sveist sammen fra fabrikken! Dessuten ville de ikke passet på bilen Takk for tips! Iron-X skal prøves ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg