Kjexx Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Glemte de å spørre on du skulle ha bolle eller noe da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Nei de glemte å tilby meg supervask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 ^ Aldri blitt smart på E36-prisene jeg... Varierer så mye fra annonse til annonse. Er automatisk skeptisk til de rimelige (tenker at de er ihjelkjørte eller ombygde). Noen som kan gi innføring i hva de tidligste E36 M3ene i god stand ligger på? Snakker selvsagt original bol. Forøvrig veldig rart hvordan jeg har gått fra å mislike E36 til å nærmest snu meg etter et cleant eksemplar! Spesielt coupéer, riktig satt opp biler med mye motor er perverse! Jeg er helt enig. E36 kan bli fet. Jeg tror mange er veldig optimistisk og får ikke solgt, og en del er pen på utsiden, men har en del skjult rust etc. En m bil som er 20år har nok stort sett hatt et tøft liv.. Men b30 er vel langt mer driftsikker siden de har tykkere vegger i sylindrene og uten vanos? Både S50B30 og B32 har slitt med sine problemer, B30 med rådebank og B32 med vanos-enheten. Og B30 har vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Hawkon88: Takk for svar! Mange optimister i ///M-campen tror jeg også, eller, langt mellom ryddige eldre M-biler virker det som... Har syyykt lyst på denne! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37942605 Ser veldig bra ut? Får de til 50.000 og, men ihjelkjørte... Tøff da? I sort i tillegg, favorittbilfargen min... Skal spørre fattern i morgen om jeg kan låne litt spenn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Jørgen Lie: Synes ikke det hørtes så forerdelig dyrt ut jeg, og den prisen Kjexx nevner fra Halden, var veldig billig Men i Oslo er prisene en del høyere, kanskje derfor jeg synes det hørtes billig ut. Er elektriker jeg altså. Bytte sikringsskap kommer jo litt an på antall sikringer da. Er det ingen her som kjører forbi Hønefoss i retning Oslo i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Hawkon88: Takk for svar! Mange optimister i ///M-campen tror jeg også, eller, langt mellom ryddige eldre M-biler virker det som...Har syyykt lyst på denne! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37942605 Ser veldig bra ut? Får de til 50.000 og, men ihjelkjørte... Tøff da? I sort i tillegg, favorittbilfargen min... Skal spørre fattern i morgen om jeg kan låne litt spenn... Kjør på! både annonsen og bilen så ut som ryddige eksemplarer, og det er absolutt ikke feil å møte vinteren med en forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Aldri klart å venne meg til japse-interiør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Har begynt å jobbe med Forester-saken... Japse-interiør er trist ja, men så lenge det ikke er bruksbil (der jeg vil ha pent interiør), gir jeg egentlig F bare bilen tiltrekker kjøre- og utseendemessig. Syns førstegenerasjons Forester er stygg jeg, men det er ingen annen bil som tilbyr samme totalpakka så det spiller liten rolle. Den skal uansett pyntes med snø, slaps og grus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Da er jo saken litt annerledes... Jeg fikk jo tilbud om å bytte denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38023150 i s-klassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 interiørmessig er det ikke mye å skryte av, eksteriør liker jeg den bedre, bortsett fra bak :S Men hva får folk til å gå fra en slik en til s-klasse? no effence mot s-klasse, men det er jo to helt forskjellige bruksområder/biltyper :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Ja er to vidt forskjellige biler...jeg er jo igrunn ute etter en stv...men ikke manuell og stoffseter...for meg er ikke den bilen verdt 100k...men ser jo at det er den prisen de selges for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Blander dere ut iron x eller tar det på rent? Foam canon kanskje? Dette lurer jeg også på... Fikk det i posten her om dagen, og skal prøve det på felgene mine for å få dem rene! ikke få det på chrom! Er det farlig? Det er litt synd da, for halvparten av felgene er jo polert opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 korroderer vel mens du ser på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Jeg vet ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 tzunami, det kan jo tenkes at de har endret bruksområde (solgt hytta på fjellet etc.) eller skal ha en bil til. Grunnene kan være mange.. e36m3 må uansett være en utrolig artig bil, men jeg er litt skeptisk til å ha to "herjebiler"/skruprosjekt. Jeg tenker hvertfall at mini cooper s works (da med 210hk, og oppgraderte bremser fra vanlig s) må være utrolig artig til bruk på ringen og diverse klubbtreff. Alternativt har jeg lyst på e36m3, men lurer på om den blir for gammel og krever for mye skruing. Ultimate vinterbilen må være med mulighet for å slå inn/ut rwd og 4wd.. Hilux,navara, d-max og hvertfall nyere modeller av ranger kommer jo med denne muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg