Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Jørgen Lie: Synes ikke det hørtes så forerdelig dyrt ut jeg, og den prisen Kjexx nevner fra Halden, var veldig billig Men i Oslo er prisene en del høyere, kanskje derfor jeg synes det hørtes billig ut. Er elektriker jeg altså. Bytte sikringsskap kommer jo litt an på antall sikringer da. Er vel pris regnet med 12 sikringer, samt den store inntakssikringen på mørkloftet fra luftspenn. Blir uansett å spørre flere, selv om vi er ute kun har et elektrofirma som driver..
Thomaz Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Hmmm driver å vurderer å kjøpe meg bimmer igjen. Men spørsmålet er om jeg er villig til å dra på meg billån for å få dette til. Er jo så behagelig med bare hus lån og forsikringer i fast utgift
Thomaz Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Jørgen Lie: Synes ikke det hørtes så forerdelig dyrt ut jeg, og den prisen Kjexx nevner fra Halden, var veldig billig Men i Oslo er prisene en del høyere, kanskje derfor jeg synes det hørtes billig ut. Er elektriker jeg altså. Bytte sikringsskap kommer jo litt an på antall sikringer da. Er vel pris regnet med 12 sikringer, samt den store inntakssikringen på mørkloftet fra luftspenn. Blir uansett å spørre flere, selv om vi er ute kun har et elektrofirma som driver.. Vis det bare er inntak og nytt skap så er dette dyrt. Men etter som jeg skjønte var det en go del mer og. E verket må jo inn i bildet og når det gjelder inntak.
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Inntak, skap med 12 kurser, samt trekke noen ledninger ned i kjeller.. Og jordingskabel, samt papirer/dokumentasjon og fiks fra E-verket.. Ingen her som tilfeldigvis er kundekonsulent i Telenor/Djuice???
knut_olestad Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Du kjenner ikke noen som er utdanna elektriker som tar litt kveldsjobb da?
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Joda, jeg gjør det.. Men "problemet" med å ta alt bakveien, med kompismontering og kjøp av det jeg trenger fra en annen leverandør er å få noen til å godkjenne anlegget.. Det skal jo være i forskriftsmessig stand, og dokumenteres osv. Så dette blir vanskelig om jeg har gjort alt utenom en installatør som vli ta på seg godkjenning..
haybimmsen Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Noen som vet om Gs fortsatt har komplette motorer?
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 De hadde en del motorer stående på lageret i fjor da jeg var der.. Enkleste er nok å ringe å spørre
asv Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Noen som vet om Gs fortsatt har komplette motorer? Mye bmw'er oppe hos møre bruktbildeler på sjøholt, mulig det er noe å grave frem der? Var på butikken med femmern nå, var inne på butikken i underkant av 5 minutter... Når jeg kom ut så stod det en 1.5 liters flaske med pepsi bakpå bagasjen, med et par slurker igjen i... Jeg blir så oppgitt.. "dørbulken" jeg klaga over for en stund siden kan igrunn (etter nærmere undersøkelse) se ut til å være påført med håndmakt, ikke et uhell med en dør... Folk er så respektløse overfor andres eiendom at jeg blir kvalm..
haybimmsen Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Skal skjekke, fikk tak i Gs, hadde ingen b28 men en 523 motor som var ny vitnåkk .. Han mente på den var krassere en b28 motorene. Hmm
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Hvordan kan 2.3 liter med 170hk være krassere enn 2.8 liter med 192hk?? Mulig 523 oppleves kvikk, pga utveksling osv.. Men vil tro en 2,8 med 22 hk mere krafter bedre
Kjexx Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Skal skjekke, fikk tak i Gs, hadde ingen b28 men en 523 motor som var ny vitnåkk .. Han mente på den var krassere en b28 motorene. Hmm Tror ikke noe på deg.
haybimmsen Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Må ikke tro på meg, Hehe var ikke jeg som sa det nei håpe han ringe snart å har funne motor til me
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Det er ikke noe problem å få en m52b25 til å bli friskere enn en org. b28, men om du gjør samme modifikasjonene på en b28 så er det klart den blir friskere! Men m50-innsug og en map så snakker du over 200hk, og ganske frisk til å være en ellers slapp 2,5L
Anbefalte innlegg