Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye kan jeg selge bruktbiler for før skatteetaten bryr seg da? Eller er det ikke skattepliktig?

Aldri skattet av noe eller hørt om dette med mindre man driver forretning...Og om man kjøper og selger 4 biler iløpet av ett år så er man skatte/avgifts pålagt...

bare 4?

kjenner folk som er på nav og selger biler på si :P dem hakke blitt tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kan jeg selge bruktbiler for før skatteetaten bryr seg da? Eller er det ikke skattepliktig?

Aldri skattet av noe eller hørt om dette med mindre man driver forretning...Og om man kjøper og selger 4 biler iløpet av ett år så er man skatte/avgifts pålagt...

bare 4?

kjenner folk som er på nav og selger biler på si :P dem hakke blitt tatt?

Kontant oppgjør da antar jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne? Utdyp det.. :P

At du ikke signerer å får de over på deg mener du.? Bare over til nye eier?

er et kjent triks det ;) så slipper man omregistrering osv, ingen papirer på at du faktisk har vært eier av bilen :P

borte ved flyplassen der? hadde vel 2-3 biler da tenker jeg? :P

Der og i heggelia :P 105 8)

105? :o :O er jo flere biler enn innbyggere i bardufoss jo! :P

hvor i heggelia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer...man kjøper bilen, skriver kontrakt etc, får selger til å skrive på "selger" delen, også skriver man ikkenoe selv... Deretter leverer man inn skiltene. Da blir det ikkeno problem for ny kjøper å ha bilen stående for selger får ingen bom/p-bøter etc på navnet sitt. Om kjøper skal ha ut skiltene må den regges om etc...

Skjønner ikke at folk selger bil på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne? Utdyp det.. :P

At du ikke signerer å får de over på deg mener du.? Bare over til nye eier?

er et kjent triks det ;) så slipper man omregistrering osv, ingen papirer på at du faktisk har vært eier av bilen :P

Er det jeg gjør. :)

Får slikt Mercedes Benz Transport magasin i posten med navnet på og greier, har ikke bestilt det. Hvorfor får jeg det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer...man kjøper bilen, skriver kontrakt etc, får selger til å skrive på "selger" delen, også skriver man ikkenoe selv... Deretter leverer man inn skiltene. Da blir det ikkeno problem for ny kjøper å ha bilen stående for selger får ingen bom/p-bøter etc på navnet sitt. Om kjøper skal ha ut skiltene må den regges om etc...

Skjønner ikke at folk selger bil på den måten...

man kan fylleut kjøper delen, men selge bilen før 2mnd man har på seg på å betale omreggen og si man aldri har eid bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tilbrakt noen timer både der og på artic desverre :P

Det tviler jeg ikke på! onkelen min kjørte selv rundt i en sånn både under nato og KS øvelse. Er nesten trist at de får lov til å bare kjøre rundt og titte, er ikke stort mer enn det, og å hilse på gamle kjente rundt omkring, de driver med :P Også kommer med bjerkviking til nevøene sine så befalet blir grønne av misunnelse, midt under øvelse da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tilbrakt noen timer både der og på artic desverre :P

Det tviler jeg ikke på! onkelen min kjørte selv rundt i en sånn både under nato og KS øvelse. Er nesten trist at de får lov til å bare kjøre rundt og titte, er ikke stort mer enn det, og å hilse på gamle kjente rundt omkring, de driver med :P Også kommer med bjerkviking til nevøene sine så befalet blir grønne av misunnelse, midt under øvelse da :D

Sjæl ass! Jobber som nestleder(?) der nå :P Ansvaret for alle ansatte hver kveld og hele lokalet :P

hehe, er mye kjøring i forsvaret. Er veldi populært å kræsje leiebil i leiebil blant soldater/befal -.-

haha :D Sånn det skal være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...