Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en litt merkelig ting... Man ser ofte mercedeser på finn.no som har passert 5-600tusen km.. Selgern skriver "stolt" at denne bilen har kjørt som drosje og den går og går og er kjent for å passere 1 million km uten problemer... Veldig mange mercer har veldig høy km..Den høyeste på finn har 819000km...

Med bmw`er er det igrunn sjeldent de har passer 300000km i annonsen.. Den med høyest km nå har 420000km på tellern.. Er justering av kmstand veldig utbredt blant bmw eiere? Eller er mange biler vrak når de passerer 350tusen?

Noe å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det har mye med at det er lite bmw`er som taxi`er. Og at det kanskje er litt mer populær bil og skru tilbake km.standen på.

Hadde selv en merce w124 250d automat, den hadde gått 350.000 og aldri taxi, men allikevel var det nesten bare rust desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er veldig gode med IT? :P

Får konstante BSOD's fra "atikmdag.sys". I går skjedde det 73 ganger.. Det er en skjermkortdriver, som skal være up to date, men den har drevet slik siden pc'n var ny for ett par år siden, bare blitt MYE værre i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dype visdomsord fra wicky ;)

Men ja, det er absolutt noe å tenke på!

Noen alternativer:

Få bmw'r blant taxi'r, som vil si at få bmw'r kjører like langt som merce(taxi)'r?

Folk setter inn bmw'ne sine om vintern?

njaah..er vel ytterst få som setter bort bmw i garasjen (med mindre det er en spesiell bil) Men nå tenker jeg vanlige biler...daglige slitere.. en standard e39 har sjeldent passert 250kkm mens en w210 har passert 350 (uten å være drosje)... Er også usikker på om "alle" bmweiere skrur ned bilene sine... men...er rart det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er veldig gode med IT? :P

Får konstante BSOD's fra "atikmdag.sys". I går skjedde det 73 ganger.. Det er en skjermkortdriver, som skal være up to date, men den har drevet slik siden pc'n var ny for ett par år siden, bare blitt MYE værre i det siste.

1:Download the latest drivers for your display card(s)

2:Click Start Menu

3:Right Click My Computer/Computer

4:Click Manage

5:Click Device Manager from the list on the left

6:Expand Display adapters

7:Do the following for each adapter

8:Right click the adapter

9:Click Uninstall (do NNOT click OK in the dialog box that pops up after hitting Uninstall)

10:Put a tick in Delete driver software for this device (if this option is available, otherwise just hit OK) and hit OK

11:Restart your computer after uninstalling drivers for all display cards

12:Install the latest driver for the display cards once Windows starts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dype visdomsord fra wicky ;)

Men ja, det er absolutt noe å tenke på!

Noen alternativer:

Få bmw'r blant taxi'r, som vil si at få bmw'r kjører like langt som merce(taxi)'r?

Folk setter inn bmw'ne sine om vintern?

njaah..er vel ytterst få som setter bort bmw i garasjen (med mindre det er en spesiell bil) Men nå tenker jeg vanlige biler...daglige slitere.. en standard e39 har sjeldent passert 250kkm mens en w210 har passert 350 (uten å være drosje)... Er også usikker på om "alle" bmweiere skrur ned bilene sine... men...er rart det der...

Sant det du sier, jeg føler jeg drar opp snittet med touringen på 272k snart :P

Men har stygg følelse at altfor mange av bmw'r, spesielt eldre av typen e36-ish har justert ned km-standen:/ uten at jeg skal generalisere altfor mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1:Download the latest drivers for your display card(s)

2:Click Start Menu

3:Right Click My Computer/Computer

4:Click Manage

5:Click Device Manager from the list on the left

6:Expand Display adapters

7:Do the following for each adapter

8:Right click the adapter

9:Click Uninstall (do NNOT click OK in the dialog box that pops up after hitting Uninstall)

10:Put a tick in Delete driver software for this device (if this option is available, otherwise just hit OK) and hit OK

11:Restart your computer after uninstalling drivers for all display cards

12:Install the latest driver for the display cards once Windows starts

Prøvd noe àla det der nå. Skal se hvordan det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dype visdomsord fra wicky ;)

Men ja, det er absolutt noe å tenke på!

Noen alternativer:

Få bmw'r blant taxi'r, som vil si at få bmw'r kjører like langt som merce(taxi)'r?

Folk setter inn bmw'ne sine om vintern?

njaah..er vel ytterst få som setter bort bmw i garasjen (med mindre det er en spesiell bil) Men nå tenker jeg vanlige biler...daglige slitere.. en standard e39 har sjeldent passert 250kkm mens en w210 har passert 350 (uten å være drosje)... Er også usikker på om "alle" bmweiere skrur ned bilene sine... men...er rart det der...

Sant det du sier, jeg føler jeg drar opp snittet med touringen på 272k snart :P

Men har stygg følelse at altfor mange av bmw'r, spesielt eldre av typen e36-ish har justert ned km-standen:/ uten at jeg skal generalisere altfor mye!

Man ser jo slitne e36 med 270kkm på tellern...noe må jo skurre...

Se bort ifra biler som hele tiden har vært entusiasteide og passet på og er unike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er veldig gode med IT? :P

Får konstante BSOD's fra "atikmdag.sys". I går skjedde det 73 ganger.. Det er en skjermkortdriver, som skal være up to date, men den har drevet slik siden pc'n var ny for ett par år siden, bare blitt MYE værre i det siste.

1:Download the latest drivers for your display card(s)

2:Click Start Menu

3:Right Click My Computer/Computer

4:Click Manage

5:Click Device Manager from the list on the left

6:Expand Display adapters

7:Do the following for each adapter

8:Right click the adapter

9:Click Uninstall (do NNOT click OK in the dialog box that pops up after hitting Uninstall)

10:Put a tick in Delete driver software for this device (if this option is available, otherwise just hit OK) and hit OK

11:Restart your computer after uninstalling drivers for all display cards

12:Install the latest driver for the display cards once Windows starts

Det virka ikke.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...