Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette :roll:

Hvordan i himmelensnavn kan du sitte å si at en som leker med sitt og andres liv i trafikken er en helt :shock: Det han bedrev var inntet annet enn en dødslek på offentlig vei......

Han leker overhodet ikke med andres liv i forhold til det 99,999% av de norske bilistene gjør. Ser jo bare på første snøfallet hvor mange udugelige og livsfarlige sjåfører som faktisk ferdes på veiene. Bare det å ta seg en kjøretur en hvilken som helst dag gjør at du møter/ser tusener av MYE farligere sjåfører enn det disse proffe, tidligere banekjørerne er. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom fra rette kjeften gitt. Du kan iallefall spare deg dine rasistiske utsagn her.

Det var ikke deg, men NBcustom jeg mente! (Men det skjønte du selvfølgelig ikke.)

Du kan dessuten sende meg en pm der du tar frem mine frekke og useriøse innlegg. Det er jeg veldig lysten på å se, og kanskje du har noen synspunkt om dem også..?

Da får du lære deg å sitere riktig, for det var min kommentar til NB du hadde sitert. Og da får du svar på tiltale selvsagt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom fra rette kjeften gitt. Du kan iallefall spare deg dine rasistiske utsagn her.

Det var ikke deg, men NBcustom jeg mente! (Men det skjønte du selvfølgelig ikke.)

Du kan dessuten sende meg en pm der du tar frem mine frekke og useriøse innlegg. Det er jeg veldig lysten på å se, og kanskje du har noen synspunkt om dem også..?

Da får du lære deg å sitere riktig, for det var min kommentar til NB du hadde sitert. Og da får du svar på tiltale selvsagt....

Jeg tenner på frekke gutter! :kose:

Men skal du være så frekk og påståelig, så får du til he**et*e se til å grunngi det også, din feige snære. Enkelt å påstå noen er frekke og useriøse. På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på frekke gutter! :kose:

Men skal du være så frekk og påståelig, så får du til he**et*e se til å grunngi det også, din feige snære. Enkelt å påstå noen er frekke og useriøse. På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter.

Du er faen meg litt av en nisse..... :roll:

Mene...siter riktig neste gang så blir det ikke misforståelser :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på frekke gutter! :kose:

Men skal du være så frekk og påståelig, så får du til he**et*e se til å grunngi det også, din feige snære. Enkelt å påstå noen er frekke og useriøse. På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter.

Du er faen meg litt av en nisse..... :roll:

Mene...siter riktig neste gang så blir det ikke misforståelser :wink:

Sant. Nisse kan du selv være.

MEN, jeg hadde faktisk talt trodd at du skjønte hvorfor jeg siterte deg på det. Du er litt av en dott, men et forumtroll er du vel ikke? Ikke på samme måte som nb iallefall. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...