hermanoo90 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 alfa romeo spider Niks men du er nærme!
NBCustom Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Bare fordi du er ei pingle så er det unødvendig å slenge dritt om helter som dette Hvordan i himmelensnavn kan du sitte å si at en som leker med sitt og andres liv i trafikken er en helt Det han bedrev var inntet annet enn en dødslek på offentlig vei...... Han leker overhodet ikke med andres liv i forhold til det 99,999% av de norske bilistene gjør. Ser jo bare på første snøfallet hvor mange udugelige og livsfarlige sjåfører som faktisk ferdes på veiene. Bare det å ta seg en kjøretur en hvilken som helst dag gjør at du møter/ser tusener av MYE farligere sjåfører enn det disse proffe, tidligere banekjørerne er.
Fredrik 90 Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 Det kom fra rette kjeften gitt. Du kan iallefall spare deg dine rasistiske utsagn her. Det var ikke deg, men NBcustom jeg mente! (Men det skjønte du selvfølgelig ikke.) Du kan dessuten sende meg en pm der du tar frem mine frekke og useriøse innlegg. Det er jeg veldig lysten på å se, og kanskje du har noen synspunkt om dem også..? Da får du lære deg å sitere riktig, for det var min kommentar til NB du hadde sitert. Og da får du svar på tiltale selvsagt....
Jokkke Skrevet November 27, 2012 Skrevet November 27, 2012 alfa romeo spider Niks men du er nærme! dauymn, alfa romeo 8c spider da
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Glemmer ikke en annonse jeg så tidligere i dag. Sportbil.
RS-Heggem Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Det kom fra rette kjeften gitt. Du kan iallefall spare deg dine rasistiske utsagn her. Det var ikke deg, men NBcustom jeg mente! (Men det skjønte du selvfølgelig ikke.) Du kan dessuten sende meg en pm der du tar frem mine frekke og useriøse innlegg. Det er jeg veldig lysten på å se, og kanskje du har noen synspunkt om dem også..? Da får du lære deg å sitere riktig, for det var min kommentar til NB du hadde sitert. Og da får du svar på tiltale selvsagt.... Jeg tenner på frekke gutter! Men skal du være så frekk og påståelig, så får du til he**et*e se til å grunngi det også, din feige snære. Enkelt å påstå noen er frekke og useriøse. På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter.
hermanoo90 Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 alfa romeo spider Niks men du er nærme! dauymn, alfa romeo 8c spider da Nope, ikke alfa romeo
hermanoo90 Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Dere er uduglie nei ingen atos !! Ferrari 458 italia spyder !!!!
hermanoo90 Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Åja. Feilrari. ingenting feil med en 458 spyder italia bortsett fra rattet, og de skjermene i speedoen. og prisen i norge, og ''look at me'' faktoren.
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Jeg tenner på frekke gutter! Men skal du være så frekk og påståelig, så får du til he**et*e se til å grunngi det også, din feige snære. Enkelt å påstå noen er frekke og useriøse. På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter. Du er faen meg litt av en nisse..... Mene...siter riktig neste gang så blir det ikke misforståelser
Kjexx Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Skulle gjerna hatt ferrari jeg. Men er for dyrt get. Noen som vet om noe bra for halsbrann? Jeg har det mye.. Slitsomt..
hermanoo90 Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Skulle gjerna hatt ferrari jeg. Men er for dyrt get. En vakker dag! Hadde vært gøy å hatt rå til en slik en.
RS-Heggem Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Jeg tenner på frekke gutter! Men skal du være så frekk og påståelig, så får du til he**et*e se til å grunngi det også, din feige snære. Enkelt å påstå noen er frekke og useriøse. På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter. Du er faen meg litt av en nisse..... Mene...siter riktig neste gang så blir det ikke misforståelser Sant. Nisse kan du selv være. MEN, jeg hadde faktisk talt trodd at du skjønte hvorfor jeg siterte deg på det. Du er litt av en dott, men et forumtroll er du vel ikke? Ikke på samme måte som nb iallefall.
Anbefalte innlegg