Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Verifiserte den linken i forrigårs, men tenkte jeg kunne prøve igjen, og fikk denne:

Your account has been activated but you are currently in the moderation queue to be added to the forum.

Så da ordner det seg nok ;)

Var jo det jeg sa...må lære deg å høre på meg :lol:

Skrevet
Drift this!!

[ Bilde ]

Haha! Jeg drifta med lastebilen i forsvaret. Det gikk ikke like bra som på den filmen :lol: En sykt ekkel følelse, har jo ingen kontakt med underlaget, og ikke peiling på hva som skjer :P

Skrevet

Jeg og en jeg jobba med på teknisk etat dro brekk på en iveco lastebil, den løfta hjula på ene sida, var 2 meget nervøse karer som pusta letta ut da den la seg nedpå igjen ja :)

Skrevet

Lurer på hva de på gymmen tenkte på morgenen i dag da jeg svimte av midt under økta, haha:P Aldri gjort det før, så var spesielt.

Begynte å gå sikksakk, så gikk øya i kryss, og så bare hvitt og svart...Men kviknet like fort til som det skjedde.

Skrevet
Igrunn grei vinter i sentrum..bilene holder seg rene med tanke på hvor kaldt det er...

Jeg er såpass heldig at jeg har en god km støvete grusvei før jeg kommer inn på asfalten. Ser ut som om bilen har vært brukt i Dubai.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...