Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jusst satt på taxifjører(større diameter på godset samt at de er MYE lenger) på 124n min, det ser helt klovnete ut.... Har ikke montert fjørene bak enda, snudde bilen i garasjen og følte jeg kjørte i motbakke..

taxifjører er rått! Får SUV-feelingen nesten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er relativt ;)

E30 318i Touring var verdens beste bil etter noen måneder i en Volvo :lol:

Det utsagnet der vet jeg du ikke mente... Volvo er seriøst gull <3

Jeg foretrakk jo E30 Touringen på samme tid som jeg hadde E34 525IX Touringen også...

Liker enkle, lette biler best, rett og slett :)

Bremsene og comforten i Volvoen var bra... Men styringen (spes svingradius) var helt på trynet, samme med vekta - blåhval, de V70-ene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haybimmsen: grattis med 328i nå;) ombyggingen gikk fint?

Fjeld: hva løfta du i sa du? :s på bildet ser det ut som du løfter i takplata:p

Takktakk!:D ja det gikk kjempe greit!:D holdt på ifra 2000-0200 på fredag, så 1200-0300 på lørdag, så ifra 13-1630 idag, da starta den :D kjinna litt først, så tok jeg i sikringa til pumpa, å den starta med en gang :D må si det e heilt sykt forskjell på de to motorene, er kjempe fornøyd! Ble litt skremt litt etter start med at det var en liten oljepytt under motoren, men det var pakningen som hadde vridd seg i filterhuset så oljen sprute inn i alt Anna. Så lukta litt dritt enda når motoren er varm :P kort fortalt! Hehe:p skjønna ikke hvordan dere med m5,m3, Turbobygg osv greie å holde dere:o har ikke fått testa bilen enda da her e masse slaps, her er Vertfall et fint drag over hele registeret!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg dritlur.. Sto alene i garasjen for å sette bilen på bukker, garasjejekken kvelda så måtte ty til originaljekk og treklosser. I farten glemte jeg stoppesko på framhjulene. Når bilen sto godt og vel en halvmeter over gulvet tippa drittjekken og bilen la seg på leggen min :P Så sto jeg fast der da.. Ikke med meg mobil, ikke innen rekkevidde på hustelefonen 3 meter unna.. I riktig så McGyver stil klarte jeg å fiske fram en slangebit som lå på gulvet.. Så ble det lassokasting i 5 minutter for å fiske etter den kvelda garasjejekken.. Fikk satt den under kanalen og jekka som en gud, og det var heldigvis nok til at jeg klarte å dra til meg benet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg ei ekstraregning på bilforsikringen på 5000 riksdaler (heldigvis fordelt over to forfall). Hadde kjørt 20.000 km over på KM. Ringte inn og spurte hva jeg skulle gjøre, og da gjorde dem om forsikringen til fri kjørelengde frem til neste hovedforfall. Helt greit for meg. Vil ikke havne i en situasjon hvor jeg for avkortet ett evt oppgjør eller regress. Da var dette det eneste riktige for meg. Var ikke noe problem for forsikringsselskapet heller og dem førte inn ny km-stand i avtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stol på jekk ass. Ser de gale polakkene på verkstedet nede i veien her ligger under bilene med bare lastebiljekk som holder bilen. loca..

Jeg legger meg aldri under bilen når det bare er jekk, men sto jo ved siden av bilen, men bilen valgte å gjøre et overfall på meg allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...