fish Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Æsj, det hørtes ikke godt ut Hvorfor naver du Dirty? Koser meg med iskaldt vann jeg...mmmm Iflg Mandalsposten var det en drita full ung mann som skadet foten på julebord sist helg...
Dirty Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Æsj, det hørtes ikke godt ut Hvorfor naver du Dirty? Koser meg med iskaldt vann jeg...mmmm Iflg Mandalsposten var det en drita full ung mann som skadet foten på julebord sist helg... Det var faktisk unkel til dama jeg var i kr.sand på julebord å skadet beinet Hehe Dirty ja, tja før var det jo dirtydicky men har jo blitt voksen så måtte sensurere det litt
Tzunami Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Da var en kyllingrull gått ned på høykant! lunsjen er over, og jeg kjenner jeg nesten begynner å bli sulten igjen dette blir en lang dag :/
knut_olestad Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Akkurat nå spiser jeg gårdagens hjemmelagde pizza og skyller ned med kald Cola. Etterpå er det kaffe og krokanrull. Samme her, hjemmelaget pizza er digg, har bare sånn siesta brus eller hva den heter skikkelig jalla, men faktisk god Kaffe og kake til dessert. må kose seg når man naver Hjemmelaga pizza er like godt, om ikke nesten bedre dagen etter Noen har en dårlig dag på jobben:
Dirty Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 å Shit, det så jo ikke mye gøy ut, men så ut som en delebil ?
Tzunami Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Mye som er demontert i front iallefall! motor og komplett forstilling for å nevne noe
Stenbakken Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Heter ikke Bimmers her lenger nå, nå er det Hvemklarerogskrivemassegodmatpåetforum.no
wicky124 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 med mindre du har hacket siden...så heter det fremdeles bimmers.no Yes it does
Stenbakken Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 med mindre du har hacket siden...så heter det fremdeles bimmers.noYes it does Var diskusjonene over her jeg hintet til da
Kjexx Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Er på plan og byggnings etaten i Halden. Kjenner jeg har lyst til å slå ned folk... Makan til byråkrati..
wicky124 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Er på plan og byggnings etaten i Halden. Kjenner jeg har lyst til å slå ned folk... Makan til byråkrati.. Nå må du ikke bygge opp sinnet...det er dårlig plan...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 med mindre du har hacket siden...så heter det fremdeles bimmers.noVeit jo det da..bare skrev ironiskt.. Yes it does Var diskusjonene over her jeg hintet til da
Anbefalte innlegg