Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Og Golfen min da ^^,

[ Bilde ]

[ Bilde ]

De golfene der er søte! husker mine to... en hvit 2dørs og en rødlilla cab..artige biler som faen men dessverre for trange innvendig...

Ja, savner min utrolig mye. Bare smil over alt. Kom aldri over hvor små de er bredden! Kunne gi bilen en klem bakfra ( :lol: ) jo...

Praktisk å være liten som meg - det blir aldri trangt i førersetet.

Fikk en pakke i posten i dag av E30meet :D:D Julaften allerede jo!

[ Bilde ]

Kult! Vi må hilses på neste treffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått inn tidenes pc på jobb vil jeg tro.

Og vi snakker ødelagt!

Skjermen ser ut som en banan, og merke etter en hard gjenstand som har truffet skjermen.

noen som blir fort sint tro?

Bare og selge kunden ny pc det :P

Pleier og gjøre det selv er det noe jeg ikke kidder å fikse er det like greit og selge kunden ny :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så avanserte dere er matveien da... hjemmelaget pizza, hjemmelaget lammerull, kebab... og jeg vet ikke hva. Her var lunchen et par skiver hjemmebakt gammeldags grovbrød med hhv. salami og jordbærsyltetøy. Som litt ekstra drakk jeg ordentlig julete (løs vekt) fra den lokale tebutikken. Den er kjempegod... :)

Dansk bakverk er faktisk best i verden!

Hver gang vi er i Køben så spiser jeg alltid frokost på ett sånn lite bakeri i nærheten av radisson hotellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så avanserte dere er matveien da... hjemmelaget pizza, hjemmelaget lammerull, kebab... og jeg vet ikke hva. Her var lunchen et par skiver hjemmebakt gammeldags grovbrød med hhv. salami og jordbærsyltetøy. Som litt ekstra drakk jeg ordentlig julete (løs vekt) fra den lokale tebutikken. Den er kjempegod... :)

Dansk bakverk er faktisk best i verden!

Hver gang vi er i Køben så spiser jeg alltid frokost på ett sånn lite bakeri i nærheten av radisson hotellet!

Prøv lagkagehuset neste gang, å fy faen, det er verdt å dra til køben bare for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok kobla noe feil Haybimmsen.

Lag en tråd i teknisk, lettere å få hjelp der, samt at man har mer oversikt over problemet så det er lettere å komme med råd.

Noe må være feil siden defaen slutter å lade.. Den er på i 10 sek. Ja lager meg en tråd etter jeg har hatt ut dynamoen å skjekka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på T-bone med fløtegratinerte poteter på jensens biffhus.. Seriøst noe av det bedre jeg har smakt.. Overkommelig billig også.

+ et tonn med "YES" for den! Jensen Bøfhus har jo kommet til norge også(?)! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en knapp på T-bone med fløtegratinerte poteter på jensens biffhus.. Seriøst noe av det bedre jeg har smakt.. Overkommelig billig også.

+ et tonn med "YES" for den! Jensen Bøfhus har jo kommet til norge også(?)! :D

Både Jensens Biffhus og Jensens Bøfhus er i Norge! :wink: Dog, to forskjellige kjeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...