Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

meldte meg på denne sesongen jeg.. tror jeg kunne trivdes veldig godt der inne med den gjengen som har vært der.. ;)

Skrevet
meldte meg på denne sesongen jeg.. tror jeg kunne trivdes veldig godt der inne med den gjengen som har vært der.. ;)

Satser på og komme med i år, første gang jeg er gammel nok, hadde vært utrolig moro vil jeg tro :)

Skrevet

sånt kunne jeg aldri tenkt meg! :lol: å drite meg ut foran kamera, det skal dere få lov til å gjøre :P trives bedre i sofaen foran tv'n jeg ;)

Skrevet
sånt kunne jeg aldri tenkt meg! :lol: å drite meg ut foran kamera, det skal dere få lov til å gjøre :P trives bedre i sofaen foran tv'n jeg ;)

hehe, tar ikke meg selv så høytidelig jeg, og like greit og prøve. er en opplevelse det å om jeg hadde blitt med :)

Skrevet

Prøver å ikke ta meg selv så høytidelig selv, men svært lite fotogen, enten det gjelder stillbilder eller levende, og tvprogram, ja det topper kaka :P

Skrevet

Meldte meg på der å faktisk, haha, var til slik intervju og greier, men kom ikke med :) hehe

Men får håpe jeg kommer med, så får dere nok noen artige tv øyeblikk :)

Skrevet

haha, det hadde vært fett ;)

Mener at man fortere driter seg ut foran masse folk med å være med på bb eller paradise.. farmen er lunt ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...