Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

haha det er nok bare innleide bitches som poserer på slike bilder (som på gatebil etc) 180 biler, med minst 2 gutter i hver bil = tidenes pølsefest!

Jeg og brodern blir med for å få med oss andre ting i de byene det er overnatting i.. ikke så keen på å feste med masse fulle folk i Venezia når det er masse andre ting å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha det er nok bare innleide bitches som poserer på slike bilder (som på gatebil etc) 180 biler, med minst 2 gutter i hver bil = tidenes pølsefest!

Jeg og brodern blir med for å få med oss andre ting i de byene det er overnatting i.. ikke så keen på å feste med masse fulle folk i Venezia når det er masse andre ting å se på :)

:applause::mrgreen: Antakeligvis bra med pølser her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser heller på turen som en samlet reise i europa med overnatting :)

Er vel også det at det er lettere for meg å dra på en slik ukes tur når ungen er par mnd gammel bare.. Enn om par år når ungen vet at pappa er borte..verre å holde seg borte da... Fikk jo penger av familien til å ta den "kjør ferrari lambo på bane i england" pakken... men siden det kun er en dag og med kun par timer kjøring så ble det til at det ble modball istedet... ferrariene kan man alltids kjøre en annen gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke være så negative her :lol:

Rhian og Lucy skal jo faktisk kjøre bil selv! :D hehehe

Våres "gjeng" er der kun for kjøring og festing, siden vi hadde skikkelig europatur ifjor ;)

Vi skal dog videre etter Modball, til Alicante. Kjører da slik at vi får med oss Sveits og Monaco på nytt, samt gjerne St Tropez. Blir en spenstig tur i år vil jeg tro, med "litt" mer kraft under panseret :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...