Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

haha veldig bra, sikkert fleire som hadde gjort det samme visst dei hadde sett eit kamera team stå å filme

Av ren nygjerrighet: Hvorfor tar det lengre tid å tenne ettermarkeds xenonkit enn fabrikkmonterte? (Varme opp pærene).

ballastene er vel ikkje akkuratt av samme standard som fabrikkmonterte, skal ikkje sjå vekk i fra at dei er ein del svakere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, hvorfor er jeg "kastet" ut av MSN-gruppa til bimmers? Vet ikke om dette er riktig sted og poste dette, men føler det ikke er behov for å starte en egen tråd om det..:roll:

Noen som kan svare?

Det ble en liten opprydning pga gruppen ikke kan være mer enn 40stk. Det ble tatt en gjennomgang på hvem som var aktive og ikke slik at det kunne bli plass til flere som ville være med. Helt sikkert ikke værre enn å sende morty en pm for å komme inn i varmen igjen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaar: XLNT er nedlagt hvertfall. Vet ikke helt med Nexus.. Studenten har jeg ikke vært på, bare nesten vært der, men tror det er bra stemning der. Alle jeg har nevnt før var 18 års steder også.

Desverre er det slik at alle disse 18års "klubbene" bare er fjas. Jeg kjenner desverre ingen av de bortsett fra studenten.

De het noe annet når jeg var 17-18 gitt.

På en annen side er det jo mange kule barer. Kanskje de er 20+ de og men.

Ser nå at jeg skrev et innlegg uten å hjelpe skær i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...