Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hjemme nå og edru med ett par bil nøkler, en lommebok og en telefon fattigere :( Kjempefestlig aften må jeg si.... Ja og på toppen av det hele har noen rygget på caddyen der den sto parkert på en plass så hele fronten må byttes :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsfeiringen gjorde jeg på jobben... Etter noen timers søvn er det nå på'n igjen.. Men litt roligere tilstander nå.. ligger godt og varmt i senga med laptopen og telefonen vedsiden av meg her, klar til å hoppe ut i drosja om det skulle ringe :P Ikke såå galt å ha vakt da :D

"kontoret" mitt store deler av desember

IMAG0257.jpg?t=1357026272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år uten bilbytte eller kjøp, blir ikke helt det samme ;)

I fjor solgte jeg E91`n og kjøpte E46 pga husprosjekt. Solgte også preface E30`n og kjøpte facelift.

Kjørte opp på MC og handla sykkel, så i år må jeg kanskje bytte ut R6`n med noe større :lol:

E46`n blir vel solgt de nærmeste dagene, så d amå jeg vle kjøpe noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bare en E30 i fjor jeg, så håper på et litt mer spennende år nå. :)

Skulle hatt ny cab til den, komplett sort. Men er jo litt dyrt. Trekket på den blå som sitter på er ikke verst, så kunne tenkt meg å solgt den, å trekt opp igjen ei ramme om det er å skaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg hjemme i kveld jeg og.. Jeg liker folk best i små grupper og aller helst i edru tilstand.

Jeg er ikke veldig sosial, men de få gangene jeg er ute på livet slår det meg at greia er å kakle høyere enn sidemannen. Da helst om trivielle temaer som kan få en til å fremstå som vellykket. Dvs penger, appleprodukter, facebook, twitter og den obligatoriske skitsnakkinga om folk som tilfeldigvis ikke er tilstede. Hva skjedde med å lytte til hverandre?

Her er jeg egentelig enig med deg, liker meg best i mindre grupper jeg også. Ville selv egentelig bare holde meg hjemme i går da jeg egentelig ikke er noe særlig i form, men de og dama fikk mast meg til dra opp der alt av kamerater, kvinnfolk og fellesbekjente var. Var jo selvsagt helt greit å være der men jeg koste meg ikke, det var akkurat slik som du beskriver det. Etter hvert som alkoholen sitter bedre og bedre i en og enhver så blir tonen høyere og høyere, skryting, skitsnakk og Apple mas. Slo meg hvor mange som dro opp IPhonen sin løpet av kvelden, brølte ut hva passordet på wifien var for de skulle til stadig het "sjekke noe". Og når folk var på sitt fulleste så skulle de ut å sende opp raketter, og det var jo selvsagt ikke ett par hylere heller men mer ett helt arsenal. Guds lykke at det gikk bra egentelig [-o<

Så når klokka drar seg mot ett halv to så begynner noen å sovne mens andre står ute å spyr, noen sitter fortsatt i en krok og forteller røverhistorier til hverande :roll: Så slik jeg ser det i dag så kunne jeg godt holdt meg hjemme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å være edru på fest er at du kjører selv til og fra. Da kan du dra når du vil uten å være bekymret for å skaffe deg skyss hjem. Det benyttet jeg meg av ofte den tida jeg var ute. I tillegg er jeg en sånn som plutselig bare blir borte.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å være edru på fest er at du kjører selv til og fra. Da kan du dra når du vil uten å være bekymret for å skaffe deg skyss hjem. Det benyttet jeg meg av ofte den tida jeg var ute. I tillegg er jeg en sånn som plutselig bare blir borte.... :lol:

Det er helt sant, men bakdelen med å kjøre er at ALLE skal ha deg til å kjøre seg hjem.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest og full var morro før da vi var under 18, og dermed kun var hjemmefester. Nå derimot skal alle på død og liv ut på den pokkers byen, og det misliker jeg sterkt. Norsk uteliv er så ekstremt lite sofistikert, baare skrik, slåssing, rølp og oppkast :P Nei nå fortiden har jeg alkoholfrie helger. Da slipper man også å miste alt man har i lommene, fulleangsten og den heftige bakrusen som ødelegger både dagene derpå og helsen.

Sparer meg heller til turer med kompiser til utlandet. Unngår Skandinavia hullene som magaluf ol. Og drar heller til Amsterdam, Berlin, Praha, Barca etc. Der er det skikkelige utesteder i motsetning til Norge, og hyggelige folk som er gladbrisne som er ute for en fest, isteden for kanon drita som er ute for å sloss osv. :P

En annen ting som er litt morsomt å legge merke til, er at det i utlandet er svært lite bråk som hyling og skriking i byene om helgene, noe det er ekstremt mye av her i Norge. Men dersom det skulle være noe bråk i utlandet er det somregel skandinavere som er på tur :P Vi nordmenn har en spesiell drikkekultur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...