Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da oppfatta jeg det feil! Men når vi er inne på koed og løsningen dems er den ikke helt optimal etter mine øyne. Men de kommer jo på banen med nytt design snart så da blir det sikkert veldig bra.

GS jobber vel også med sin skjønte jeg.

Koed driver også å utvikler ny nettbutikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da oppfatta jeg det feil! Men når vi er inne på koed og løsningen dems er den ikke helt optimal etter mine øyne. Men de kommer jo på banen med nytt design snart så da blir det sikkert veldig bra.

GS jobber vel også med sin skjønte jeg.

Koed driver også å utvikler ny nettbutikk. :)

Skrev jeg ikke det da? Trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta femmern inatt...tur retur i en vending gikk lettere og bedre enn antatt..avreise oslo 2230, tilbake i lillestrøm 0610... helt kurant.. Bilen var i bedre stand enn selger (og pris) forespeilet og jeg er meget fornøyd med handelen! Bilen brukte 0.85 på vei hjem med en del forbikjøringer og frisk kjøring...so guesswhat.... im happy :)

resten kommer i egen tråd :)

20130112_082505_zps2fab268d.jpg

20130112_082546_zpsa2636c56.jpg

resten av bilene ligger her

viewtopic.php?f=6&t=248646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da oppfatta jeg det feil! Men når vi er inne på koed og løsningen dems er den ikke helt optimal etter mine øyne. Men de kommer jo på banen med nytt design snart så da blir det sikkert veldig bra.

GS jobber vel også med sin skjønte jeg.

Koed driver også å utvikler ny nettbutikk. :)

Skrev jeg ikke det da? Trøtt?

Ja en skiftarbeider er ofte det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta femmern inatt...tur retur i en vending gikk lettere og bedre enn antatt..avreise oslo 2230, tilbake i lillestrøm 0610... helt kurant.. Bilen var i bedre stand enn selger (og pris) forespeilet og jeg er meget fornøyd med handelen! Bilen brukte 0.85 på vei hjem med en del forbikjøringer og frisk kjøring...so guesswhat.... im happy :)

resten kommer i egen tråd :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

resten av bilene ligger her

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=248646

Du har kjøpt deg en 5-serie. Nå begynner det å bli skummelt.

Drarn godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta femmern inatt...tur retur i en vending gikk lettere og bedre enn antatt..avreise oslo 2230, tilbake i lillestrøm 0610... helt kurant.. Bilen var i bedre stand enn selger (og pris) forespeilet og jeg er meget fornøyd med handelen! Bilen brukte 0.85 på vei hjem med en del forbikjøringer og frisk kjøring...so guesswhat.... im happy :)

resten kommer i egen tråd :)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

resten av bilene ligger her

viewtopic.php?f=6&t=248646

Du har kjøpt deg en 5-serie. Nå begynner det å bli skummelt.

Drarn godt?

Drar udramatiskt opp til autobahn fart ja :D

men til prisen for den så var det ikke rart jeg måtte ha den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...