Mattae Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 er det egen sikring elns på høyre indre baklykt på e90? hele lykta er helt død.. alle 3 pærene. ja har testet lykta fra andre siden over. like dødt.
Kjexx Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jordfræsar skrev: Da oppfatta jeg det feil! Men når vi er inne på koed og løsningen dems er den ikke helt optimal etter mine øyne. Men de kommer jo på banen med nytt design snart så da blir det sikkert veldig bra.GS jobber vel også med sin skjønte jeg. Koed driver også å utvikler ny nettbutikk.
Jordfræsar Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Kjexx skrev: Jordfræsar skrev: Da oppfatta jeg det feil! Men når vi er inne på koed og løsningen dems er den ikke helt optimal etter mine øyne. Men de kommer jo på banen med nytt design snart så da blir det sikkert veldig bra.GS jobber vel også med sin skjønte jeg. Koed driver også å utvikler ny nettbutikk. Skrev jeg ikke det da? Trøtt?
Tzunami Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Bilen eller bildet? Så det var mange som glemte å sladde skiltene i speilbildet på vårmøstringa i fjor!
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Henta femmern inatt...tur retur i en vending gikk lettere og bedre enn antatt..avreise oslo 2230, tilbake i lillestrøm 0610... helt kurant.. Bilen var i bedre stand enn selger (og pris) forespeilet og jeg er meget fornøyd med handelen! Bilen brukte 0.85 på vei hjem med en del forbikjøringer og frisk kjøring...so guesswhat.... im happy resten kommer i egen tråd resten av bilene ligger her viewtopic.php?f=6&t=248646
Kjexx Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jordfræsar skrev: Kjexx skrev: Jordfræsar skrev: Da oppfatta jeg det feil! Men når vi er inne på koed og løsningen dems er den ikke helt optimal etter mine øyne. Men de kommer jo på banen med nytt design snart så da blir det sikkert veldig bra.GS jobber vel også med sin skjønte jeg. Koed driver også å utvikler ny nettbutikk. Skrev jeg ikke det da? Trøtt? Ja en skiftarbeider er ofte det..
Dirty Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Tzunami skrev: Bilen eller bildet? Så det var mange som glemte å sladde skiltene i speilbildet på vårmøstringa i fjor! sladding av skilt, bilen er jo rå
Jordfræsar Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 dekkonline.com grei nettbutikk å handle fra? Har ingen erfaring.
noekult Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 wicky124 skrev: Henta femmern inatt...tur retur i en vending gikk lettere og bedre enn antatt..avreise oslo 2230, tilbake i lillestrøm 0610... helt kurant.. Bilen var i bedre stand enn selger (og pris) forespeilet og jeg er meget fornøyd med handelen! Bilen brukte 0.85 på vei hjem med en del forbikjøringer og frisk kjøring...so guesswhat.... im happy resten kommer i egen tråd [ Bilde ] [ Bilde ] resten av bilene ligger her http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=248646 Du har kjøpt deg en 5-serie. Nå begynner det å bli skummelt. Drarn godt?
wicky124 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 noekult skrev: wicky124 skrev: Henta femmern inatt...tur retur i en vending gikk lettere og bedre enn antatt..avreise oslo 2230, tilbake i lillestrøm 0610... helt kurant.. Bilen var i bedre stand enn selger (og pris) forespeilet og jeg er meget fornøyd med handelen! Bilen brukte 0.85 på vei hjem med en del forbikjøringer og frisk kjøring...so guesswhat.... im happy resten kommer i egen tråd [ Bilde ] [ Bilde ] resten av bilene ligger her viewtopic.php?f=6&t=248646 Du har kjøpt deg en 5-serie. Nå begynner det å bli skummelt. Drarn godt? Drar udramatiskt opp til autobahn fart ja men til prisen for den så var det ikke rart jeg måtte ha den...
knut_olestad Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jordfræsar skrev: dekkonline.com grei nettbutikk å handle fra? Har ingen erfaring. Jepp. Bestilte 2 nye dekk til Goffen der før jul, tok 5 dager så lå de her Piggfri Falken 185.55.15, kosta litt over 500 pr stk, og de er fantastiske
Anbefalte innlegg