Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, er anbefalt å oppgradere bremser :P M3-bremser til E36 må man jo få "slengt" etter seg for tiden?

Driver å sikler på Z4M forstilling til min nå.. 345mm bremser er nok et godt steg opp fra 325mm :mrgreen:

Trenger også desperat m3-bakstilling da diffen virkelig er lite fornøyd for tiden. Uler konstant, og kommer "brummelyd" ved slipp av gassen med høyt turtall :P

Skrevet
Flere som har trøbbel med nettbank idag? Får ikke BankID til å laste, uansett hva bank jeg bruker... :(

Oppgrader Java

Har siste versjon.. :)

Skrevet

Blir vel helt vanlig, da du bytte over komplett regner jeg med ;)

Med K-sport ender man ofte opp med å bygge hydraulisk ja. Mer godkjenningsvennlig med M3-bremser da!

ÅÅ se der ja! kanskje jeg får slenge inn et bud på forstilling, bakstilling, kasse og mellomaksling :P

Skrevet
Flere som har trøbbel med nettbank idag? Får ikke BankID til å laste, uansett hva bank jeg bruker... :(

Oppgrader Java

Har siste versjon.. :)

Du må oppgradere et par ganger til Ver7 update 11.

Har det problemet på mange maskiner her idag også :)

Gå inn på java.com

Og last ned derfra,

Skrevet

Med K-sport ender man ofte opp med å bygge hydraulisk ja. Mer godkjenningsvennlig med M3-bremser da!

ÅÅ se der ja! kanskje jeg får slenge inn et bud på forstilling, bakstilling, kasse og mellomaksling :P

Passa e36 deler e46 ?:D

Skrevet
Blei Mercedesen til svigermor idag allikevel. Heller det enn at han skal hoppe og sprette baki E92en. Den er ALTFOR stiv.

Wicky: Jeg betaler ikke 300kr natta på sykehuset når jeg bor noen km unna :P

whaaaat!? Koster det for far å bo på sykehus?nei faen heller da blir jeg også hjemme as :P

Skrevet
Du må oppgradere et par ganger til Ver7 update 11.

Har det problemet på mange maskiner her idag også :)

Gå inn på java.com

Og last ned derfra,

Har prøvd.. :P Har nå kommet så langt som engangspassord!! Etter det er det full stopp... bah gir opp :P

Passa e36 deler e46 ?:D

Tviler på det desverre :/ Kanskje noe, men veldig usikker :P

Skrevet

Jeg ville valgt orginale e36m3 bremser. Ksport har ikke støvhetter osv. noe som gjør at de blir fort ødelagt i salt og slaps..

Skrevet
Jeg ville valgt orginale e36m3 bremser. Ksport har ikke støvhetter osv. noe som gjør at de blir fort ødelagt i salt og slaps..

Det vil fungere på en ren sommerbil som du vasker sånt på ofte :wink:

Skrevet

Er det bare meg eller har tråden her vært veldig død i går og i dag? kjeder meg maks!

dem dekkene dem selger på gs, feks sonar 225/35R19 til 2200kr, er dette pr dekk eller for 4 stk?

hvis du får 4 dekk for 2200,- så er det bare å slå til ;) men er nok per dekk 99% sikkert

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...