Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe.. Neida, var nok ironisk ment. Synes det er greit å få slike overraskelser. Vi har vært sammen litt over 10 år, og har barn sammen. Så at lidenskapen fremdeles er til stede i aller høyeste grad, er noe vi begge setter pris på. :-)

Hva sier hun om at du deler ditt "en gang i året" moment med alle på bimmers? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Neida, var nok ironisk ment. Synes det er greit å få slike overraskelser. Vi har vært sammen litt over 10 år, og har barn sammen. Så at lidenskapen fremdeles er til stede i aller høyeste grad, er noe vi begge setter pris på. :-)

Hva sier hun om at du deler ditt "en gang i året" moment med alle på bimmers? :lol:

Hahaha.. En gang i året du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Jeg er så gåen i beina nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kjørte en hel beinøkt med en del kg knebøy tidligere i dag og det er lenge siden jeg har løftet vekter med beina.

Tror jeg kommer til å gå som en som har sjiti på seg de kommende dagene. Ukas hardeste økt! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Neida, var nok ironisk ment. Synes det er greit å få slike overraskelser. Vi har vært sammen litt over 10 år, og har barn sammen. Så at lidenskapen fremdeles er til stede i aller høyeste grad, er noe vi begge setter pris på. :-)

Hva sier hun om at du deler ditt "en gang i året" moment med alle på bimmers? :lol:

Hahaha.. En gang i året du..

ikke at du holdt ut no særlig lenge heller...mister one minute man :lol:

Og til dere andre som trener... blabla!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Jeg er så gåen i beina nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kjørte en hel beinøkt med en del kg knebøy tidligere i dag og det er lenge siden jeg har løftet vekter med beina.

Tror jeg kommer til å gå som en som har sjiti på seg de kommende dagene. Ukas hardeste økt! :applause:

9g8d9j5tvntsgcmcnwaj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...