matsrh Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=SSZLSfBDyhs&feature=share&list=FLxgtvyK9HEKUS4S_dk-pWfg hehe
SofaKingFresh Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Hahaha, Fish daaa.. BRINGEBÆR på denne tiden av året?!
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Hehe.. Neida, var nok ironisk ment. Synes det er greit å få slike overraskelser. Vi har vært sammen litt over 10 år, og har barn sammen. Så at lidenskapen fremdeles er til stede i aller høyeste grad, er noe vi begge setter pris på. Hva sier hun om at du deler ditt "en gang i året" moment med alle på bimmers?
fish Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Hehe.. Neida, var nok ironisk ment. Synes det er greit å få slike overraskelser. Vi har vært sammen litt over 10 år, og har barn sammen. Så at lidenskapen fremdeles er til stede i aller høyeste grad, er noe vi begge setter pris på. Hva sier hun om at du deler ditt "en gang i året" moment med alle på bimmers? Hahaha.. En gang i året du..
Mantis Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Okey. Jeg er så gåen i beina nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kjørte en hel beinøkt med en del kg knebøy tidligere i dag og det er lenge siden jeg har løftet vekter med beina. Tror jeg kommer til å gå som en som har sjiti på seg de kommende dagene. Ukas hardeste økt!
wicky124 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Hehe.. Neida, var nok ironisk ment. Synes det er greit å få slike overraskelser. Vi har vært sammen litt over 10 år, og har barn sammen. Så at lidenskapen fremdeles er til stede i aller høyeste grad, er noe vi begge setter pris på. Hva sier hun om at du deler ditt "en gang i året" moment med alle på bimmers? Hahaha.. En gang i året du.. ikke at du holdt ut no særlig lenge heller...mister one minute man Og til dere andre som trener... blabla!!!
hermanoo90 Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Okey. Jeg er så gåen i beina nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kjørte en hel beinøkt med en del kg knebøy tidligere i dag og det er lenge siden jeg har løftet vekter med beina. Tror jeg kommer til å gå som en som har sjiti på seg de kommende dagene. Ukas hardeste økt!
Nytern Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 ikke at du holdt ut no særlig lenge heller...mister one minute man Så.. Hvordan vet du dette? Nei vent, jeg vil ikke vite!
hermanoo90 Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 ikke at du holdt ut no særlig lenge heller...mister one minute man Så.. Hvordan vet du dette? Nei vent, jeg vil ikke vite! aaaaaaa shit
SN_Performance Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Noe som har noe +/- med alu og radinox ytterlipper, så kom gjerne med dem. Er det verdt pengene å kjøpe rutfritt? Skal tåle endel mer såvidt jeg har forstått. Er snakk om 19" x 3" -4". SN
hermanoo90 Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Insomnia. "when you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
Anbefalte innlegg