knut_olestad Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Faen ta posten!! Bestilte bursdagsgaver til 2 nevøer som har bursdag 1 mai. Begge gavene ble sendt samme dag, men kun ei pakke har kommet. Og det er nå 9 dager siden.. Dette ble da bestilt fra sverige og jeg har ikke sendingsnr.. Så hva skal jeg gjøre? Bursdagene skal feires i morgen.. Frustrert og forbanna nå!!!
wicky124 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Oslogate heter vel den gata jeg/vi sto i.sånn ca her http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 3,,0,10.44 nei var nok ikke meg...kjører østre aker ned til haslevangen - grenseveien....så var nok en av mine konkurrenter du så
Zaphod Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Måtte ringe posten selv nå, en pakke som skulle sendes mellom Hamar - Lillehammer hadde passert Sarbsborg når jeg sjekket pakkesporinga nå De skulle få snudd pakken i følge dama på telefon....
VegarVS Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 har vært mye galt på posten idag.. jeg venter på en pakke som ble sendt ekspress over natt -.-
ehrnst Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 hehe. dette prinsessebryllet altså. nå sitter alle kundene våre å streamer. går fort på nettet nå, ja:S
wicky124 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 dronning sonja sin kjole kan sette bruden i bakgrunn....
Erik89 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Haha! Hva står nav for egentlig? "Frokost Showet" ringte NAV for å finne ut De som skal til valle hovin, er det parkeringa ved isstadion det er snakk om? Når er det "oppmøte"?
Dufniall Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Finnes det en side med oversikt over Porsche for de uinnvidde, blir så siinsykt forvirra,synes alt heter 911 eller 993 eller 997 eller 919 osv. Blir aldri klok på det dumme meg, med unntak av Cayman, Carrera, Cayenne etc. selvfølgelig:) Bør sikkert holde meg til BMW med modell og motor i tallene, det er greit:) Porsche hadde tidligere en ganske fin offisiell side med eldre modeller, men den ble dessverre nedlagt for ca. et år siden. Wikipedias tyske side er imidlertid temmelig informativ og langt bedre enn den engelske siden. Mrk. at samtlige Porsche modeller er indeksert nederst på siden... http://de.wikipedia.org/wiki/Porsche_911 Se der ja
Erik89 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Vet ikke om denne har kommet opp tidligere, men Wicky, noe du har glemt å fortelle oss? (på slutten av klippet)
wicky124 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 hahaha den er faktisk posta i tråden om sjuern min merkeligste....jeg heter faktisk rachid til etternavn
wicky124 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 eller...staves vel rashid...men uttales likt...
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Ikke at jeg sitter å ser på det altså men når jeg nå var hjemnom en tur så kunne jeg ikke unngå så kaste noen blikk på TV skjermen hvor dette Prinsebryllupet i England holder på. Ser mange av de prominente gjestene blir kjørt rundt i den nye Jaguar XJ, du for en lekker bil det der er. Sikkert ikke så gøy for noen av de andre gjestene som måtte ta til takke med å bli stuet sammen i en VW Crafter minibuss
Anbefalte innlegg