wicky124 Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 ooooog volvoen er smadra.... koselig helg...
CV-Erik Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Tror han skal slite med å selge den til den prisen! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39287817 Jeg har samme bilen med diesel, mer utstyr, og 1 år nye...får nok ikke 100 for min heller... Når jeg la ut linken var prisen 990 000 Derfor jeg linka.
VegarVS Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 fant utav at mange av foringene på E30 er gåene.. eller begynne å bli.. blir nok fullt foringssett når skattepengene kommer.. + en tank.. den er rusta i sømmen, og er veeeldig klein!
RoaldJ Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Kom nettopp hjem fra bunkersafari! Ganske tøft å se alle bunkersene fra krigen[ Bilde ] [ Bilde ] Noen som har telt dager? [ Bilde ] [ Bilde ] Har en del bunkerser her i Haugesund/Karmøy-området også.. Ganske masse faktisk. Fikk ett kart over det ene "fortet" her på Karmøy(Syre) av min onkel som er svææært intresert i bunkerser, siden han levde i krigen. Var myyye kulere å gå rundt å kjikke når du kunne se på kartet hva alle grunnmurene hadde vart for 70 år siden
haybimmsen Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 ja e mye rart etter krigen som vi verken aldri får se eller høre om
haybimmsen Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 kom over denne annonse her, hva er greia med den fuglen egentlig? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39110846
Eystein Ose Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Kom nettopp hjem fra bunkersafari! Ganske tøft å se alle bunkersene fra krigen[ Bilde ] [ Bilde ] Noen som har telt dager? [ Bilde ] [ Bilde ] Var det på tueneset? Det er på berkneset mellom Volda og Ørsta. Vært der selv et par ganger. Jeg, robkill og spruddel var jo på bunkersafari på aksla i Ålesund nå i sommer. Litt spennende, men det var en del oversvømte rom der, så fikk ikke sett alt Stemmer det Adivass sier at det er på Berkneset
Anbefalte innlegg