RoaldJ Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Her er foresten noen bilder fra sightseengen vår i sommer Kart over hvor fortene ligger i forhold til hverandre Her er noe fra Bokn Skyttergrav mellom bunkerser Måtte jo ha med gamlebilen Så over til andre sida på Karmøy, Syre Karmøy, Syre
FredrikE24 Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Har idag innstallert gammelt Windows Operativ system på Macintoshen, det innehar noen minner som dukka opp. Blant annet Midtown Madness 2.. En liten hack mine brødre og nabogutten fant ut på uforklarlig vis når vi hadde dataparty en gang i tiden:
RoaldJ Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 ja.... det er ganske sykt å tenke på hva som foregikk her for 70 år siden... var ganske rolig her på vestlandet da, men alikevell. noen skudd fra kanonene ble det fyrt av mot Stavanger. skulle likt å kunne reist tilbake i tid å vært usynlig å sett hvordan ting foregikk, både på fortene og i gatene
M|Fjeld Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Gamle fort og bunkere er utrolig spennende. Har selv vært under akershus festning i grottene der for en tid tilbake. Ikke helt lovlig da det er militært område Men dæven så spennende da! Blir nok et par turer dit igjen for å utforske enda mer
RoaldJ Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 jeg og en kompis har blitt en del intresert i slike fort, og har snakket litt om å besøke andre fort/bunkerser i landet.. hovedsaklig sør-vest landet da
Rogern Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Jeg har en bunker på tomta mi, den står (nedgravd) akkurat der jeg hadde lyst til å bygge garasje Skal grave litt til sommeren og se om jeg finner inngangen samtidig som jeg bygger garasje.
SN_Performance Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 For dere som er interesert i bunkerser og slikt sjekk ut http://www.kystfort.com
Rogern Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Lag en bunkers-garasje da. Cool as fuck Har vært inne på tanken, men tar sikkert 7 år å hamre seg igjennom for å få montert port...
Jokkke Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Nyeste Top Gear episoden er ute på piratbukten!!!!
Anbefalte innlegg