Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satans kukdag!

I dag har vært en slik møkkadag der jeg ikke når over halvparten. Forsikringsseskapene ringer i ett sett, banker ringe i ett sett, eiendomsmegler ringer og jeg må være med på budrunde - oppi alt det her jævla maset, så må jeg montere en forbanna slepekrok på en E39 touring, og da klarer jeg selvfølgelig i min egen forbanna forfjamshet og telefongnål å skjære 4cm feil i fangeren, så da passer jo faen ikke den jævla luka som skal dekke over kroken. Så da står jeg der med en feilskjært fanger og tenker "fuck fuck fuck!!" mens verksmesteren river seg i håret. Etter det så har en gnom på jobb rota vekk borren som jeg skal borre for å få ledningsnettet gjennom det satans karroseriet, så jeg må bruke en time på å lete etter en jævla borr. Faen ikke ferdig å montere den jævla slepekroken på 7,5 timer! Så kommer kunden stormende illsint og lure på ka i faen som tar så lang tid og jeg står der med plastpon i øyet og grus i håret... Det er jo heilt fantastisk for en dag det har vært i dag. :applause:

Forsettelsen venter i morgen klokken 08...

Skrevet
Huff. Motorlyset på min mor sin Cooper kom på for noen dager siden. Jæger ringte i går og snakket om knekte ventilfjærer :shock: Hun var ikke helt sikker på om det var det de sa, men hun snakket om fjærer i vippetøyet.

Kjent feil på 1.6 bensin eller, noen som vet?

Det var da fælt.. :shock: Men bytter de vel selv på et par timer vis det ikke dekkes på goodwill eller reklamasjon.. ;)

Nope, gidder ikke begynne å grave i den motoren der. Jæger skal få ta den der :D

Skrevet

Noen som vet om kurrante plasser og handle deler til tilhengere på? SKulle hatt bl.a hjulager og litt div til min Bemas Alumajor 600

Skrevet
Satans kukdag!

I dag har vært en slik møkkadag der jeg ikke når over halvparten. Forsikringsseskapene ringer i ett sett, banker ringe i ett sett, eiendomsmegler ringer og jeg må være med på budrunde - oppi alt det her jævla maset, så må jeg montere en forbanna slepekrok på en E39 touring, og da klarer jeg selvfølgelig i min egen forbanna forfjamshet og telefongnål å skjære 4cm feil i fangeren, så da passer jo faen ikke den jævla luka som skal dekke over kroken. Så da står jeg der med en feilskjært fanger og tenker "fuck fuck fuck!!" mens verksmesteren river seg i håret. Etter det så har en gnom på jobb rota vekk borren som jeg skal borre for å få ledningsnettet gjennom det satans karroseriet, så jeg må bruke en time på å lete etter en jævla borr. Faen ikke ferdig å montere den jævla slepekroken på 7,5 timer! Så kommer kunden stormende illsint og lure på ka i faen som tar så lang tid og jeg står der med plastpon i øyet og grus i håret... Det er jo heilt fantastisk for en dag det har vært i dag. :applause:

Forsettelsen venter i morgen klokken 08...

åhh.... #-o det der er kjedelige dager =(

Skrevet
Det der var litt av et ekvipasj Kim. Hehe. Hva skjer med m5'n der da? Import skrot?

Er du fra Lalamusa Wicky?

Norsk bil, men har vært donorbil til e30n :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...