Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg oppdatere min gamle Lumia 710 til Windows Phone 7.8... :)

Fornøyd med Lumia? Har veldig lyst på en 920, det som taler litt imot er vekta, ikke at det gjør så veldig mye. Men så får man jo nesten samme mobilen i 820, minus induksjonslading (som man kan få ved å bytte deksel), og litt dårligere skjerm (mindre oppløsning). Men taztet litt på en 820 i dag, og merket ikke noe som helst til at skjermen var dårligere enn "normen". En tjommi kjøpte 720 for en stund siden, og han er iallefall nøgd :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg unna Lumia 920. Jobber i en mobilbutikk og selger disse, og neste alle vi har solgt har det vært problemer med. De som faktisk fungerer, dem fungerer fint, er bra telefoner, men software messig er de fremdeles i start-stadiet og måler seg IKKE opp mot android eller IOS. Er ikke bare i vår butikk dette er tilfelle, har snakket med flere mobilforhandlere som har opplevd det samme, at 920 fra nokia har svært mange problemer. Veldig ofte er det problemer microsoft knyttet og nokia har ingen løsninger og ber oss henvende oss til microsoft osv ++++

Gå for en Iphone eller en Android telefon =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også jobba i Mobil butikk.. STYR unna Nokia Lumia ! Bare problemer med den.. Ikke noe positivt og si.. Lav batteri kapasitet osv.. Kjøp Heller Samsung SIII Mye bedre valg hvis du er glad i og ta noen fine bilder og filme :) Er også ganske bra skjerm på den :) Eller kjøp en Sony( Den nyeste) Den har fått veldig bra skjerm og kamera og tåler litt fukt osv :) Nokian anbefalte jeg ingen når jeg solgte mobiler til folk.. Og vi endte opp med bare fornøyde kunder når vi ikke solgte Nokian.. Ellers hvis Nokian ble solgt til noen så stod vi i flere timer for og fikse problemet og de kom stadig tilbake og klagde.. Anbefaler enten Samsung SIII eller Samsung Note 2 hvis du er glad i litt større skjerm :) Eller en Sony :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også jobba i Mobil butikk.. STYR unna Nokia Lumia ! Bare problemer med den.. Ikke noe positivt og si.. Lav batteri kapasitet osv.. Kjøp Heller Samsung SIII Mye bedre valg hvis du er glad i og ta noen fine bilder og filme :) Er også ganske bra skjerm på den :) Eller kjøp en Sony( Den nyeste) Den har fått veldig bra skjerm og kamera og tåler litt fukt osv :) Nokian anbefalte jeg ingen når jeg solgte mobiler til folk.. Og vi endte opp med bare fornøyde kunder når vi ikke solgte Nokian.. Ellers hvis Nokian ble solgt til noen så stod vi i flere timer for og fikse problemet og de kom stadig tilbake og klagde.. Anbefaler enten Samsung SIII eller Samsung Note 2 hvis du er glad i litt større skjerm :) Eller en Sony :)

Enig i det Powerfulglenn sier her. Nye Sony V er ganske bra, men kommer snart nye Sony Z og ZL hvis du er into store telefoner, Note 2 som nevnt er konge.

S3 derimot er bra MEN den kom til salg i mai 2012, som tilsier at en erstatter ikke er langt unna for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og samsung s3 er dritt...var masse galt med softwaren på min, leverte den tilbake, fikk ny, masse dritt med den også! Låser seg, treffer feil taster hele tiden, slår seg av, appene funker ikke som de skal...

Og hermano...e30 din skal ripes opp..bare vent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...