Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I mine øyne, nei. Led Lenser er litt oppskrytt når man tenker på hva man får tak i hvis man bare leter litt utenfor landegrensene. Prisen er heller ikke veldig god mtp hva du får av lysstyrke og elektronikk ellers. Jeg liker LL, er ikke det.. LL har skyld i at jeg i det hele tatt ble lommelyktfantast, men de følger rettogslett ikke utviklinga. Nå bør det være ett minstekrav at lykta er regulert. Det er noe kjipt at styrken daler i det øyeblikket man skrur på lykta. Med ei regulert lykt har du full effekt helt til den dropper ned til en lavere modus.

For 3-400kr får man ihvertfall utrolig mye moro hvis man er komfortabel med å handle på ebay o.l :D

Nitecore EA4W er vinterens høydepunkt for meg ihvertfall, kan legge ut en video etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne, nei. Led Lenser er litt oppskrytt når man tenker på hva man får tak i hvis man bare leter litt utenfor landegrensene. Prisen er heller ikke veldig god mtp hva du får av lysstyrke og elektronikk ellers. Jeg liker LL, er ikke det.. LL har skyld i at jeg i det hele tatt ble lommelyktfantast, men de følger rettogslett ikke utviklinga. Nå bør det være ett minstekrav at lykta er regulert. Det er noe kjipt at styrken daler i det øyeblikket man skrur på lykta. Med ei regulert lykt har du full effekt helt til den dropper ned til en lavere modus.

For 3-400kr får man ihvertfall utrolig mye moro hvis man er komfortabel med å handle på ebay o.l :D

Nitecore EA4W er vinterens høydepunkt for meg ihvertfall, kan legge ut en video etterhvert :wink:

Hvor anbefaler du å handle Nitecore EA4W?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig gode erfaringer med denne sjappa: http://www.hkequipment.net/?sp=&p=6&cat ... 0b〈=en

Folka har ebay-sjappe og, men du har litt prutningsmonn sålenge dem slipper å betale fees for salget til ebay :)

64.95,- med rabatten som ligger inne der, men sender du dem en mail og tilbyr 59 usd får du den for det. Det fikk ihvertfall jeg og en haug andre lykteforumfolk nylig :wink:

Der kan du jo kjøpe batterier og, anbefaler Eneloop XX. Nå finnes det jo andre lykter på markedet, men dette er uten tvil mest bang for the bucks akkurat nå. Kult med innebygd spenningsvarsler og ikke minst opplyst på/av knapp. :D

For min del blir dette en billykt, ser for meg at den kan gjøre stor nytte om man skulle komme ut for noe! Det som gjør denne lykta egnet til bil er at man slipper å bekymre seg for at batteriene skal eksplodere pga kulde/varme. Lithium-celler er ikke veldig glade i store temp-svingninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...