Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Faen som jeg hater kunder som angriper enkeltpersoner pga de ikke får viljen sin... skulle vært skutt!

Jepp. Det vet jeg ALT om, da jeg er reklamasjonsansvarlig i bedriften jeg jobber. Blir ofte skjelt ut. Sist gang jeg avviste en reklamasjon stod kunden i butikken og kalte meg for svindler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk to kunder etter hverandre, ene ble sur fordi han ikke kunne få tak i et tannhjul i macrostørrelse, til cdveksleren sin, mens han andre ble sur fordi det ikke lå informasjon om hvilket stabstag han skulle ha bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Charles De Gaulle er forøvrig den værste flyplassen i verden..

Synes det var enn litt artig flyplass jeg, jækla svær. Men å kjøre bil ut i fra flyplassen var ganske forvirrende ja... :wink:

Når hadde jeg heldigvis god tid denne gangen, og da er det ikke noe problem, men har du 25 min på en transfer er du ille ute. Skulle vært revet og bygget opp å nytt, da designet i dag har seriøse voksesmerter.

Nå har visstnok dekkonline vært hjemme hos meg og prøvd å levere dekk. Det gikk jo ikke siden jeg var i Afrika. Så nå fikk jeg epost om at dekkene var kansellert. Hvorfor i alle dager kunne de ikke bare parkere dekkene hos den lokale tollposten slik alle andre gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...