Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

er ikke gåen pære, og er når jeg blinker til både høyre å venstre.

er ikke sånn dobbelt så fort heller som ved gåen pære. er bare litt fortere. men merkbart.

Har det samme problemet, kommer og går.

Er nok LCM-modulen eller hva den heter som ikke er heelt i vater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en E30, preface M-tech1 i Norge, som ble levert ORGINAL fra fabrikk som M-tech1???

Send meg gjerne pm med skilt.nr. Driver og sjekker utstyrslister på eldre biler.. Fikk spørsmål fra en kompis som lurer på å kjøpe en E30, som eier sier er org M-tech1 bil, men når jeg trykker inn 7 siste nr i chassi nr så kommer det ikke opp noen indikasjoner på at det er en M-tech1 bil... Som det f.eks gjør om man søker på nyere biler med M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke gåen pære, og er når jeg blinker til både høyre å venstre.

er ikke sånn dobbelt så fort heller som ved gåen pære. er bare litt fortere. men merkbart.

Har det samme problemet, kommer og går.

Er nok LCM-modulen eller hva den heter som ikke er heelt i vater..

styrer denne kjekkasen mer som har med lys å gjøre? høyre indre baklykt er rimelig død og..

tror mitt blinklys har vært sånn "raskt" ganske lenge. men virker som det blinker normalt ved 3-blink funksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke gåen pære, og er når jeg blinker til både høyre å venstre.

er ikke sånn dobbelt så fort heller som ved gåen pære. er bare litt fortere. men merkbart.

Har det samme problemet, kommer og går.

Er nok LCM-modulen eller hva den heter som ikke er heelt i vater..

styrer denne kjekkasen mer som har med lys å gjøre? høyre indre baklykt er rimelig død og..

tror mitt blinklys har vært sånn "raskt" ganske lenge. men virker som det blinker normalt ved 3-blink funksjon.

jeg også mistet lys bak, tanklokket ville ikke låse seg, å e mangla skiltlys.. fant ut at kabelen som gikk i bagasje luka var revet av pågrunn av slitasje :P sjekk den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...