Nytern Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 er ikke gåen pære, og er når jeg blinker til både høyre å venstre.er ikke sånn dobbelt så fort heller som ved gåen pære. er bare litt fortere. men merkbart. Har det samme problemet, kommer og går. Er nok LCM-modulen eller hva den heter som ikke er heelt i vater..
M|Fjeld Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Du vet ikke hvor mye du har på rommet/hjemme, før du pakker sakene dine for å flytte ! damn.... Velkommen skal du være kjære nabo
hermanoo90 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Du vet ikke hvor mye du har på rommet/hjemme, før du pakker sakene dine for å flytte ! damn.... Velkommen skal du være kjære nabo
M|Fjeld Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 http://www.facebook.com/photo.php?v=212494558895758 Fyyyyyfaaaeen! ÆSJ :-&
Jørgen Lie Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Noen som vet om en E30, preface M-tech1 i Norge, som ble levert ORGINAL fra fabrikk som M-tech1??? Send meg gjerne pm med skilt.nr. Driver og sjekker utstyrslister på eldre biler.. Fikk spørsmål fra en kompis som lurer på å kjøpe en E30, som eier sier er org M-tech1 bil, men når jeg trykker inn 7 siste nr i chassi nr så kommer det ikke opp noen indikasjoner på at det er en M-tech1 bil... Som det f.eks gjør om man søker på nyere biler med M-sport
Xavi0n Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 http://www.facebook.com/photo.php?v=212494558895758Fyyyyyfaaaeen! ÆSJ :-& Sånn går det når visse mennesker i visse religioner nekter å oppføre seg som siviliserte mennesker.
M|Fjeld Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Det er jo så tett som det kan få blitt. Kjøttet smaker akuratt det samme om det blir slaktet på riktig forsvarlig måte!
wicky124 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Du vet ikke hvor mye du har på rommet/hjemme, før du pakker sakene dine for å flytte ! damn.... Skal du fløtte!? Yepp , vi to skal bli naboer! never ever. BYE.
Mattae Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 er ikke gåen pære, og er når jeg blinker til både høyre å venstre.er ikke sånn dobbelt så fort heller som ved gåen pære. er bare litt fortere. men merkbart. Har det samme problemet, kommer og går. Er nok LCM-modulen eller hva den heter som ikke er heelt i vater.. styrer denne kjekkasen mer som har med lys å gjøre? høyre indre baklykt er rimelig død og.. tror mitt blinklys har vært sånn "raskt" ganske lenge. men virker som det blinker normalt ved 3-blink funksjon.
haybimmsen Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 er ikke gåen pære, og er når jeg blinker til både høyre å venstre.er ikke sånn dobbelt så fort heller som ved gåen pære. er bare litt fortere. men merkbart. Har det samme problemet, kommer og går. Er nok LCM-modulen eller hva den heter som ikke er heelt i vater.. styrer denne kjekkasen mer som har med lys å gjøre? høyre indre baklykt er rimelig død og.. tror mitt blinklys har vært sånn "raskt" ganske lenge. men virker som det blinker normalt ved 3-blink funksjon. jeg også mistet lys bak, tanklokket ville ikke låse seg, å e mangla skiltlys.. fant ut at kabelen som gikk i bagasje luka var revet av pågrunn av slitasje sjekk den!
Underground1983 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Har lagt merke til at lyden av turboen forsterkes på firmabilen når jeg snakker i handsfree systemet i bilen (Bluetooth) turbolyden forsvinner når jeg avslutter en samtale. Hva kan være grunnen til dette? Det er snakk om en Citroën berlingo.
Underground1983 Skrevet Februar 14, 2013 Skrevet Februar 14, 2013 Høres ut som lyden av turboen som spinner opp forsterkes gjennom høytalerene i bilen. Har testa flere ganger og den forsvinner hver gang samtaler avsluttes.
Anbefalte innlegg