Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du har jo skrevet alt annet på facebook om denne disputten...fikk du solgt laptopen hans?

ja, begge to! :)

:lol::applause:

Mye bra kjørekultur i Russland.

Hva er greia med dash-kameraet? Påbudt? forsikringsgreie?

Er for å ha bevis mot andre, evetuelt for å beviske sin uskyld :D

Her på jobben har vi handlet dash-cam til bila, grunnet mange personbiler som skal presse seg frem der det ikke finnes plass :roll: Da blir det ofte store riper og bulker og selvfølgelig skal føreren i personbilen ha skylda over på oss #-o Blir jævli kjekt å kunne vise dem filmen neste gang hehe

*snipp*

Takker for bra svar :) Helse, vandel og alt det der har jeg gått gjennom allerede i forbindelse med vogntog, så går hvertfall igjennom det, bare kjentmannsprøva det står på hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule hardt idag as... trøtt sm faen... ikke har jeg rukket å se topgear eller the walking dead...jaja..noe å gjøre ikveld :)

Samme her! Tar på med trening hver dag denne uken, i forhold til 4 dager vanlig.. :P

Fikk heldigvis skvist inn tid til å se begge seriene igår.. :cool:

Samt HIMYM! Kun The following igjen på listen.. :D

Forresten, flere her som sliter med hodepine når man går på kreatin? Drikker mer en nok vann, type minimum 4 liter dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule hardt idag as... trøtt sm faen... ikke har jeg rukket å se topgear eller the walking dead...jaja..noe å gjøre ikveld :)

Samme her! Tar på med trening hver dag denne uken, i forhold til 4 dager vanlig.. :P

Fikk heldigvis skvist inn tid til å se begge seriene igår.. :cool:

Samt HIMYM! Kun The following igjen på listen.. :D

Forresten, flere her som sliter med hodepine når man går på kreatin? Drikker mer en nok vann, type minimum 4 liter dagen!

Nei jeg får ikke det, men blander du kreatinen med iskaldt vann kan man fort få det, beste er og blande med juice for da binder pulveret seg bedre ;)

Jeg bruker også krea bolic (kreatin) før trening merker heller ikke noe på det ;)

Evt bytt merke?

Tar du vitaminer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kreatin i bruspulverform (grunnet jeg takler ikke piller.. :lol: )

Funker fjell, men sliter med hodepine mye oftere nå enn før jeg begynte. Går inn i 2 mnd med kreatin nå! Merker det skal bli godt med frimåned snart.. :P

Tar ikke noe vitamintilskudd nei, men har et temmelig ålreit kosthold, samt omega3.. :D

Tenker å begynne med BCAA også etter tips fra flere. Noe formeninger ang dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg laaangt unna butikker Anders! Bunnpris osv... Va der i 6 år, herranfred ..

Her har e stikk motsatt problem ! Har ikke tid til en skit!

haha, får se, får se.. skal utom dyrkorn i dag å høre om de trenger noe hjelp :)

har du ikke tråd om bilen din dal-z?

har ikke gadda å lage noe :roll: skal ordne det, i promise!

jeg må ha meg en jobb nr. 2.. hovedsaklig for å ha mer å gjøre på når jeg har fri :P blir lat og tiltaksløs av å ha 4 uker ferie.

er butikkjobb typ kiwi/meny/bunnpris etc. deprimerende?

Jeg hadde aldri takklet daglivare-butikkjobb, tror jeg hadde fått makk. Men godt man er forskjellige :P

Dersom jeg hadde væt deg og hadde trengt en fillejobb på siden ville jeg hørt hos dine lokale bilforhandlere om de trenger en altmulig gutt. Vaske biler, finne dem frem til kunder, prise, fotografere etc. Får jobbet med bil, og man får kjørt mye forskjellig kult.

Jeg er selv bilselger, og mitt inntrykk er at samtlige større bilforhandlere har bruk for en slik dersom dem ikke har :)

god ide! får ta å høre med de også om de trenger noe :) fikk faktisk et lite tilbud til en slik jobb for et års tid siden.. angrer litt på at jeg takka nei nå..

Er det noen fra ålesund her som kan gjøre meg en tjeneste?

maaaybe, hva gjelder det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kreatin i bruspulverform (grunnet jeg takler ikke piller.. :lol: )

Funker fjell, men sliter med hodepine mye oftere nå enn før jeg begynte. Går inn i 2 mnd med kreatin nå! Merker det skal bli godt med frimåned snart.. :P

Tar ikke noe vitamintilskudd nei, men har et temmelig ålreit kosthold, samt omega3.. :D

Tenker å begynne med BCAA også etter tips fra flere. Noe formeninger ang dette? :)

Ja BCAA funker bra, har oppnådd mye resultater med det :=)

har selv brukt disse http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/a ... 80-kapsler

men gikk over til disse nå for og teste disse er ikke det samme men jeg har opnådd gode resultater

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/k ... -kapsler-2

Jeg har også ett bra kosthold men tar omega 3 og vitaminer for sikkerhets skyld :D

Må bare klare og slutte med nikotin nå så går det veien trur jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kreatin i bruspulverform (grunnet jeg takler ikke piller.. :lol: )

Funker fjell, men sliter med hodepine mye oftere nå enn før jeg begynte. Går inn i 2 mnd med kreatin nå! Merker det skal bli godt med frimåned snart.. :P

Tar ikke noe vitamintilskudd nei, men har et temmelig ålreit kosthold, samt omega3.. :D

Tenker å begynne med BCAA også etter tips fra flere. Noe formeninger ang dette? :)

Ja BCAA funker bra, har oppnådd mye resultater med det :=)

har selv brukt disse http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/a ... 80-kapsler

men gikk over til disse nå for og teste disse er ikke det samme men jeg har opnådd gode resultater

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/k ... -kapsler-2

Jeg har også ett bra kosthold men tar omega 3 og vitaminer for sikkerhets skyld :D

Må bare klare og slutte med nikotin nå så går det veien trur jeg :P

Takk for svar, får vel ta å bestille meg det også når lønnen faller inn.. ;)

Hva vitamin-tilskudd tar du da..? :)

Hehe, samme her sier jeg mens jeg dytter i en ny snus.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...