Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har kreatin i bruspulverform (grunnet jeg takler ikke piller.. :lol: )

Funker fjell, men sliter med hodepine mye oftere nå enn før jeg begynte. Går inn i 2 mnd med kreatin nå! Merker det skal bli godt med frimåned snart.. :P

Tar ikke noe vitamintilskudd nei, men har et temmelig ålreit kosthold, samt omega3.. :D

Tenker å begynne med BCAA også etter tips fra flere. Noe formeninger ang dette? :)

Ja BCAA funker bra, har oppnådd mye resultater med det :=)

har selv brukt disse http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/a ... 80-kapsler

men gikk over til disse nå for og teste disse er ikke det samme men jeg har opnådd gode resultater

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/k ... -kapsler-2

Jeg har også ett bra kosthold men tar omega 3 og vitaminer for sikkerhets skyld :D

Må bare klare og slutte med nikotin nå så går det veien trur jeg :P

Takk for svar, får vel ta å bestille meg det også når lønnen faller inn.. ;)

Hva vitamin-tilskudd tar du da..? :)

Hehe, samme her sier jeg mens jeg dytter i en ny snus.. :lol:

Tar noen vitaminer som jeg kjøpte på gympower på svinesund bare, holder sikkert med ett glass multivitamin som man selger på rema osv. uten at jeg vet det med sikkerhet. er jo bare ett tilskudd så ser ikke hvorfor ikke de rimlige på rama ikke skulle fungere like bra.

er snus jeg bruker også 1 boks i døgnet huff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar noen vitaminer som jeg kjøpte på gympower på svinesund bare, holder sikkert med ett glass multivitamin som man selger på rema osv. uten at jeg vet det med sikkerhet. er jo bare ett tilskudd så ser ikke hvorfor ikke de rimlige på rama ikke skulle fungere like bra.

er snus jeg bruker også 1 boks i døgnet huff :(

Duger sikkert det ja.. :D

Jepp, går en boks daglig her også.. :P Noe som er hverken sunt for helse eller lommebok.. :lol:

Det verste var at jeg sluttet i juni ifjor og klarte det uten problemer.. Så kom juleferien og treningsfri og plutselig tenkte jeg at det var "greit" bare den uken :roll:

Håper det snart blir ulovlig i Norge så jeg kan slutte for godt.. :)

Hva trening driver du med, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde vært kjekt om snus ble ulovelig for og spare litt kroner og få bedre helse igjen :D

Jeg trener styrke trening 5 - 6 ganger i uken ikke noe kardio eller slikt ;)

begynte vel før jul i fjord og til nå har jeg gått opp 15 kg men skal vidre oppover på vekta :)

har ikke noen andre mål enn og bare holde meg i form egentlig :)

du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme greien her.. ;)

Begynte i juli/august og har snart dobblet alt av vekter, samt gått opp respektable 16kg.. :lol:

Ikke noe andre mål her heller igrunn :P Begynte med 3 ganger i uken og det var for mye følte jeg den gangen. Nå er det 5 ganger i uken, og ofte 6 kun fordi det er gøyere på trening enn hjemme.. :) Jeg har blitt litt avhengig kan man si..

Kardio har jeg ingen interesse av igrunn, men har lagt inn en koseøkt på søndager med roing, samt en tur opp Stoltzekleiven når været er noenlunde.. :D

( http://blodsmak.no/wp-content/uploads/2 ... oltzen.jpg ) (Kun trapper, slitsomt som fy! For de som ikke vet hva det er.. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener styrke 4 ganger i uken, da går jeg gått gjennom hele kroppen.

avslutter gjerne med 20-30 min kardio ( litt etter hva jeg har trent).

men iom at sommeren står på dør, blir det vel en dag ekstra med rein kardio.. mitt mål er å forbrenne fett, samt å bygge litt..

tror jeg blir fornøyd om jeg kan få av vinterspekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme greien her.. ;)

Begynte i juli/august og har snart dobblet alt av vekter, samt gått opp respektable 16kg.. :lol:

Ikke noe andre mål her heller igrunn :P Begynte med 3 ganger i uken og det var for mye følte jeg den gangen. Nå er det 5 ganger i uken, og ofte 6 kun fordi det er gøyere på trening enn hjemme.. :) Jeg har blitt litt avhengig kan man si..

Kardio har jeg ingen interesse av igrunn, men har lagt inn en koseøkt på søndager med roing, samt en tur opp Stoltzekleiven når været er noenlunde.. :D

( http://blodsmak.no/wp-content/uploads/2 ... oltzen.jpg ) (Kun trapper, slitsomt som fy! For de som ikke vet hva det er.. :P )

Du må dra med deg stian også da. Han trenger det sårt.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener styrke 4 ganger i uken, da går jeg gått gjennom hele kroppen.

avslutter gjerne med 20-30 min kardio ( litt etter hva jeg har trent).

men iom at sommeren står på dør, blir det vel en dag ekstra med rein kardio.. mitt mål er å forbrenne fett, samt å bygge litt..

tror jeg blir fornøyd om jeg kan få av vinterspekket :)

Kjekt å høre om flere som trener.. :D

Styrke som i frivekter eller maskiner? Her går det KUN i frivekter eller øvelser som gjør at vi bruker kroppsvekt/strikk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme greien her.. ;)

Begynte i juli/august og har snart dobblet alt av vekter, samt gått opp respektable 16kg.. :lol:

Ikke noe andre mål her heller igrunn :P Begynte med 3 ganger i uken og det var for mye følte jeg den gangen. Nå er det 5 ganger i uken, og ofte 6 kun fordi det er gøyere på trening enn hjemme.. :) Jeg har blitt litt avhengig kan man si..

Kardio har jeg ingen interesse av igrunn, men har lagt inn en koseøkt på søndager med roing, samt en tur opp Stoltzekleiven når været er noenlunde.. :D

( http://blodsmak.no/wp-content/uploads/2 ... oltzen.jpg ) (Kun trapper, slitsomt som fy! For de som ikke vet hva det er.. :P )

Du må dra med deg stian også da. Han trenger det sårt.. :lol:

Stian er jo med hver gang han.. ;) God framgang har han også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener styrke 4 ganger i uken, da går jeg gått gjennom hele kroppen.

avslutter gjerne med 20-30 min kardio ( litt etter hva jeg har trent).

men iom at sommeren står på dør, blir det vel en dag ekstra med rein kardio.. mitt mål er å forbrenne fett, samt å bygge litt..

tror jeg blir fornøyd om jeg kan få av vinterspekket :)

Kjekt å høre om flere som trener.. :D

Styrke som i frivekter eller maskiner? Her går det KUN i frivekter eller øvelser som gjør at vi bruker kroppsvekt/strikk.. ;)

Chins og dips er sykt bra øvelser med egenvekt + ekstra vekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...