Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I dag er det 19 år siden vi ble rammet av en forferdelig ulykke. En ulykke som har preget samfunn, kulturer og flere uskyldige liv. En ulykke som ikke bare har satt spor i mitt liv, men andre sine og. Jeg snakker selvfølgelig om fødselen til Justin Bieber...

La oss alle ha ett minutts stillhet for denne tragedien.

Tusen takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 19 år siden vi ble rammet av en forferdelig ulykke. En ulykke som har preget samfunn, kulturer og flere uskyldige liv. En ulykke som ikke bare har satt spor i mitt liv, men andre sine og. Jeg snakker selvfølgelig om fødselen til Justin Bieber...

La oss alle ha ett minutts stillhet for denne tragedien.

Tusen takk for meg.

Hahahahahahaha :applause:

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top gear US er søppel, kun det orginale som duger :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Synes Top Gear USA er artig jeg, ikke fullt så fordomsfulle som vanlig Top Gear selv om jeg absolutt liker originalen best :) Likte når de laga Monstertruck av en E30 og en MX5 eller når de dro ned telefonstolper med en Chevy Silverado.... 8)

Synes også det! Personlig ville jeg fjernet den nederste leppen, og kanskje vurdert dobbel eksos fremfor 4-rørs. Men ellers ser den veldig fin ut. Liker også farge komboen :)

Helt enig, bort med lippa og på med vanlig dobbel eksos og bilen er 100 % :) Den fargen er helt nydelig, men krever godt vedlikehold for å ha sin fineste glans. Fargekombinasjonen er kul og litt sjelden på biler av E46 sin alder, absolutt kledelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg bærbar pc igjen. Bestilte etter mye om og men en ny vifte til pc'en, og den kom idag fra Kina. Så var det bare innom Biltema og kjøpe seg noe verktøy, og begynne å skru fra hverandre pc'en. Gikk overraskende bra. Et par skruer til overs ( :lol: ), men pc'en funker! Deeeet er deilig. Lei av å bruke telefonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, fikk plutselig et forholdsvis respektabelt bud på E30`n nå.... Skal man selge og kjøpe noe annet artig? :oops:

NEI! Snakka ferdig.

Regnet litt på det.. Sitter igjen med kanskje 1000kr netto om jeg selger for budet jeg fikk inkl felger, interiør og KW`ene (vet det ikke er riktig og regne nypris på slik, men uansett), så da frister det ikke stort likevel, selv om det er en OK pris for en bra E30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må i alle fall ha den ut sesongen i år.. Nå er egentlig alt klart for treff, kun detaljer og litt montering igjen, samt noen kronasjer i lakkering av eksteriør, nye dekk på dorullene og litt pleie.. Angrer gjør man alltid, men så har man alltid lyst på noe annet enn det man har også, synes jeg :lol:

Nei, det går vel ikke forferdelig mange E30`er i Norge med dokumenterte 121.000km og i en bra stand som dette.

Har gått glipp av det meste av treff siste to årenebpga jobb og bil som ikke har funka, men i år ser det ut til og klaffe med BMW CCN Møre og Romsdal sitt vårtreff i Ålesund 1.mai, Frøya 1.juni, som blir et samarbeid mellom CCN M&R og Sør Trøndelag, samt GS Bildeler sitt treff på Bud 8.juni, så da får jeg vel satse på og snike på noen kilometer til på frøkna..:)

Du vil bare angre. Husker hvor mye du snakka om det sist du solgte den forrige.

Ble ikke mindre anger etter at feilen ble funnet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...