Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis til dere begge ;) kjøpt leilighet begge to? gleder meg til den dagen jeg får kjøpe meg leilighet selv, men det krever litt økonomi her i oslo -_- spesielt siden jeg har visse krav, og skal bo på innsiden av bomringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

E leilighet ja! Ja e va egentlig tenkt å enten ta inn m3 eller kjøpe en ny bil som e va tenkt som brukis. Å så få presse på e36"en. Men slik blei det ikke asså :( kanskje like greit å få se en plass å bo. Så får vi ta guttedrømmene om litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kjøpt ja?

Tok den litt omvendt jeg da :P leier for øyeblikket, til meget gunstig pris, så overlever, men hadde det ikke blitt m5 så hadde det nok blitt mye sparing og kjøp til høsten eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser den ;) har egentlig lyst til å kjøpe meg tomt, og bygge hus og garasje selv, men slikt koster, og kan ikke bo der jeg bor nå til det er realisert heller, så får ta det med tiden :P Har en far som er snekker, tømrer, hobbyarkitekt og byggingeniør, så har vokst opp med hammer og sag i hendene for å si det slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og kjeder meg gløgg ihjel på jobb jeg, omtrent ingen kunder, også har jeg ikke noe bmw å glede meg til etterpå heller, måtte byttelåne med broren min sin slitne peugeot partner, er nesten redd for å kjøre den :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzunami: Hvilke kriterier stiller du? Kjøpte leilighet selv på mandag, undertegnet kontrakt i går :D Måneds tid til overtakelse, så pusse opp noen måneder :P

Har hvertfall garasje, gode parkeringsmuligheter for bil #2, rolig område, innenfor ringen, slipper kø uansett hvor jeg jobber i byen, samtidig er det greit med offentlig. 64 kvadrat + 13 kvadrat terrasse + på bakken, så har kjempestor hage :P Glad jeg er ferdig med letingen, gikk vel bare 1-2 måneder fra jeg startet til jeg var ferdig. Synes synd på de som er på visninger i mange måneder og år! Hvilket område ser du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tzunami: Hvilke kriterier stiller du? Kjøpte leilighet selv på mandag, undertegnet kontrakt i går :D Måneds tid til overtakelse, så pusse opp noen måneder :P

Har hvertfall garasje, gode parkeringsmuligheter for bil #2, rolig område, innenfor ringen, slipper kø uansett hvor jeg jobber i byen, samtidig er det greit med offentlig. 64 kvadrat + 13 kvadrat terrasse + på bakken, så har kjempestor hage :P Glad jeg er ferdig med letingen, gikk vel bare 1-2 måneder fra jeg startet til jeg var ferdig. Synes synd på de som er på visninger i mange måneder og år! Hvilket område ser du i?

Ser i området oppsal, da jeg har fått sansen for det stedet.

Virker som leiligheten din dekker de fleste kriteriene jeg har ang parkering/garasje, helst oppussingsobjekt, helst noe utsikt, rolig område osv, har et dilemma om 1. vs 2. etasje, da jeg helst vil ha 2. mtp innsikt, sikkerhet osv, men liker 1. etasje ved at jeg er vandt med å kunne gå rett ut på gresset, grilling med gassgrill (kommer til å bli et stoooort savn om jeg ikke kan ha det!!) osv. Stilte du med kausjonist eller? og hvor har du kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og kjeder meg gløgg ihjel på jobb jeg, omtrent ingen kunder, også har jeg ikke noe bmw å glede meg til etterpå heller, måtte byttelåne med broren min sin slitne peugeot partner, er nesten redd for å kjøre den :o

Nei mange folk på senteret men få kunder hittil...

Haha hvorfor måtte du byttelåne? Eller var det frivillig? :)

Peugeot... grøsses av å høre det navnet,,haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta litt der borte også jeg, men slo fort fra meg den siden av Sinsenkrysset. Jeg jobber jo som elektriker, og har mest arbeid vestover, men det kan endre seg. Uansett hater jeg kø og orker ikke kø hjem hver dag. Innsikt er heldigvis ikke noe problem her, men må ha alarm ja. Har kjøpt på Kjelsås omtrent ;) Grill om sommeren er helt klart et krav ja! Sitte utpå der med grillen og noen halvlitre i sola, det er viktig! Er vel feil å kalle det jeg kjøpte et oppussingobjekt, men jeg velger å ta det meste. Skal senke tak i stue, kjøkken og soverom, blir spoter, x-comfort styring, nytt kjøkken og trekke om det elektriske. Samt ny parkett med elflex varmefolie under. Og noe sonos høyttalersystem i tak i de fleste rom antar jeg. Veldig usikker på hvilken stil jeg skal ha. Gips/smartpanel og farger er ikke lett å velge. Hadde en halv leilighet fra før, så hadde høy egenkapital og resten er tatt med boliglån på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og kjeder meg gløgg ihjel på jobb jeg, omtrent ingen kunder, også har jeg ikke noe bmw å glede meg til etterpå heller, måtte byttelåne med broren min sin slitne peugeot partner, er nesten redd for å kjøre den :o

Nei mange folk på senteret men få kunder hittil...

Haha hvorfor måtte du byttelåne? Eller var det frivillig? :)

Peugeot... grøsses av å høre det navnet,,haha

Å neiii... Vi blir påtvingt Pysjå som firmabil nå... Et par stakkarer som har fått seg Partner med såkaldt firehjulstrekk... Som ikke virker... Foreløbig har jeg styrt unna, men det går mot slutten for min Hiace også. Ser dog ut til at jeg kan få en Expert i stedet, alt er bedre enn Partner! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og kjeder meg gløgg ihjel på jobb jeg, omtrent ingen kunder, også har jeg ikke noe bmw å glede meg til etterpå heller, måtte byttelåne med broren min sin slitne peugeot partner, er nesten redd for å kjøre den :o

Nei mange folk på senteret men få kunder hittil...

Haha hvorfor måtte du byttelåne? Eller var det frivillig? :)

Peugeot... grøsses av å høre det navnet,,haha

Å neiii... Vi blir påtvingt Pysjå som firmabil nå... Et par stakkarer som har fått seg Partner med såkaldt firehjulstrekk... Som ikke virker... Foreløbig har jeg styrt unna, men det går mot slutten for min Hiace også. Ser dog ut til at jeg kan få en Expert i stedet, alt er bedre enn Partner! :shock:

Huffameien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...