Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det realistisk å kunne innrede en leilighet på 60 kvadrat for 50 000? Skal ikke ha noe dritt... Har hvitevarer...

Skrevet

Skal ha skikkelige saker, og ikke mye. Skal være minimalistisk og stilig. Får jo en 50" TV til 5-6000 nå...

Skrevet

Skal du ha det som meg da ;) Få men vakre møbler. (syns jeg hvertfall). Men joda, jeg klarte meg under 50k på mine 45. Men så var jeg heldig med sofavalget. 10k for sjeselong i skinn med sine 2.90m brede :) Faktisk en av de bedre kina-sofaene. Holder som faen!

Skrevet
Harr lyst på sjeselongsofa ja! :) Hvor kjøpte du den? Brukt?

Jeg handla også sjeselong sofa idag. Den er 2,99 og koster normalt 12990,- hos Bohus.

De har den på kampanje til 7990,- nå. Mørkegrått stoff.

Skrevet

Handla min her i byen. Ny ja! Handlet fra Møbelringen i byen. Eller fra dems andre butikk som heter Møbellåven. Men går akkurat for det samme hvem du handler fra :) Samma eier bare låven er frittstående.

Gratis tilkjørt og i tillegg ble den båret inn i leiligheta ;) Snakk om god service!

@Polardego: Deilig å plante ræva i en ny sofa ja :)

Skrevet
Noen som har knokejern å låne bort? Fytti nå er jeg lei av dårlige unnskyldninger for å ikke betale for seg..

Har mye annet du kan låne 8)

Skrevet

316: IKEA har alt, og ser ganske bra ut mye av det til en billig penge! Ellers kan du jo kikke på Finn.no, kan gjøre noen kupp der også ;) Grattis med leilighet forresten :)

Skrevet

IKEA og finn.no er et selvfølge. Får mye grei bestikk o.l. på IKEA, inkludert gardiner, sengetøy osv. Lett for å gå å i kjærringmodus på IKEA.

Edit: Twitter-venninne med to gullkorn.

Min engelske kamerat på hagesenter: Jeg har muuus (mose) overalt på plenen, hva skal jeg gjøre? Svar fra ansatte: Kjøp deg en katt!
Det gikk ikke bedre da bilrattet gikk i vranglås, han ringte et verksted- de oppfattet rotte i vranglås i bilen....
Skrevet
Ja IKEA har jo de start-kitene for det meste på kjøkkenet osv... dit må man. Eller bare sende dama med kortet ;)

Hehe, sant... Driter i åssen tallerker osv ser ut jeg ass... Men benkplater osv ser veldig bra ut her... Er ikke gammelt! Det er positivt, for det koster.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...