Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

haha, lurer ofte på hvordan folkene her inne ser ut i virkeligheten jeg..

Bare 2 uker igjen på jobb nå ja, gleder meg ihjel til å se den 1 måned gamle datteren min igjen, og ikke minst kjøre nye bilen mer! :D

YO! :mrgreen:

3lw78yn37tprmys5d55j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har så og så mye egenandel, kan du få endel år ekstra.

Eller skal du ha finansiering fra 0 kroner? Hehe. Da blir det litt verre, ja!

Har tenkt å karre meg opp til 50 000 før jeg slår til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med enkelte banker egentlig?? Har pr dags dato aldri fått nei til lån, uansett hva jeg har tenkt og bruke pengene til.. Og ta opp billån på en bil fra 2006 skal jo være null problem. Uansett om det er full eller delvis finans, 2-3-4-5-6 eller 7 års nedbetaling... Har man en OK inntekt og et regnestykke som går opp i inntekt VS utgift så skal det ikke være noe problem. Får man ikke det i den banken man har så bør man tenke på bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilken bank dette var fra, men det sto altså noe om at de ikke ville gi mer enn 5 år nedbetaling pga. pant må fornyes etter 5 år. Men hvis du hadde pittelitt mer egenandel, gikk det fint med f.eks. 7 år.

Når vi kjøpte 320d ville ikke banken vår (spv) og visse andre gi oss lån med 15K egenkapital, men når forhandleren "forhandlet" med samarbeidsbanken sin (AS financiering), fikk vi plutselig et "ja" med en gang. Merkelig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig.. Jeg og en kompis kjøpte omtrent bil samtidig da jeg kjøpte E91`n. Han kjøpte E90. I vår lokale bank her ute fikk han ikke litt ekstra lån for om.reg og nye dekk (vi var så vidt ferdig på fagskolen så var skrapet for penger, men gikk ut i jobb med bra lønn umiddelbart). De begrunnet det med at han hadde et forbrukslån på 10k eller noe slikt. Han byttet til min bank og fikk akkurat det han var ute etter i lån uten spørsmål. Da hadde han kun seg selv og bilen, bodde hjemme og lite utgifter, med en årslønn plantet rundt 500.000kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...