Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har svidd av store mengder med gryn på Kebab, svært prippen på hvordan det skal være, de beste er gjerne de som driver litt mindre og satser på kvalitet. Som oftest vil mye ha mer, og effektivitet øker, dårligere varer og et dårligere sluttprodukt.

Dette er yndlingssjappa mi :P

Litt teit med reklamefilm, men seriøse folk :P

http://www.youtube.com/watch?v=w_mbDc800WU

Bislett er et strålende eksempel på dette, herregud den kebaen smaker søl.

Beste babben i oslo er kebab hot mellom carl berner og sinsen(wicky har godkjent den så da er den god :P). Ordentlig stekt kjøtt med god sterk saus og masse salat, akkurat sånn det skal være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hjeelp..

Har litt elektriske problemer med min E39. Jeg får ikke opp forskjellige tegn til lys (parklys, tåkelys,langlys, osv.) i speedometeret. De grønne pilene til blinklysene lyser ikke opp når jeg tar på hendelen, eller bruker nødblink, heller ingen 'klikkelyd' fra blinklysene. Men de lyser opp i lyktene.

Radioen begynte å fungere etter jeg byttet sluttstykket/tenningskontakt, men ingen lyd fra radioen.

Ryggelys bak fungerer ikke, bremselys i bakruten fungerer ikke.

Er det lysmodulen som er defekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svidd av store mengder med gryn på Kebab, svært prippen på hvordan det skal være, de beste er gjerne de som driver litt mindre og satser på kvalitet. Som oftest vil mye ha mer, og effektivitet øker, dårligere varer og et dårligere sluttprodukt.

Dette er yndlingssjappa mi :P

Litt teit med reklamefilm, men seriøse folk :P

http://www.youtube.com/watch?v=w_mbDc800WU

Bislett er et strålende eksempel på dette, herregud den kebaen smaker søl.

Beste babben i oslo er kebab hot mellom carl berner og sinsen(wicky har godkjent den så da er den god :P). Ordentlig stekt kjøtt med god sterk saus og masse salat, akkurat sånn det skal være!

Enig i at KebabHot er bra.. Men ikke den beste.. i love new winny!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...