Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg så en jævli rå Audi A1 i dag, med klassisk Audi racedekor :) Rakk ikke ta bilde dessverre :(

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39430892

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39368472

Skamtøffe! Så en Punto Abarth i dag, den var fet!

Tøft. Møtte en Punto Abarth på Lørdagen, på vei hjem fra hytta i ingenmansland (Drangedal, Telemark).

Snerten liten sak! Også så grom lyd :D Mon tro han koste seg på de svingete veiene.

Mener den var grå/beige, med litt rød dekor. Fikk bare sett den i det den passerte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sta ble jeg seriøst kåt... Så en Audi Q7 V12 TDI. Herregud, for et monster. Bremsene var helt SINNSSYKT store.

[ Bilde ]

Ser så vidt noe av bremsene her:

[ Bilde ]

De der er bare helt utrolig rå biler 8) Har 500 hester og 1000 nm :shock: Går en slik V12 TDI her i byen også, med noe mindre pen ABT styling på. Var verdens raskeste diesel SUV i perioden 2008 da den kom og til 2012 sa den ble slått av BMW X5 M50d som gjør 0-100 på 5,3 sekunder mot V12 sine 5,5. Men Q7en er fortsatt imponerende og har ett voksen dieselforbruk på 1,3 liter per mil på blandet kjøring, til en forandring så har den raskere X5 M50d ett blandet forbruk på 0,75 liter per mil :roll:

Er en stund siden den audien ble lansert... utviklingen går fort... i den prisklassen på biler er det ingen som bryr seg om forbruk unntatt de som aldri kommer til å kjøpe en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som skal skrive kjøring på selvangivelse må få med seg at 35 000 km (1,5 kroner) er økt til 50 000 km... Så nå får du igjen 1,5 kroner helt opp til 50 000 km... Jeg fant også ut av når du har trukket av minstefradraget på 13 900, så får du igjen 28 prosent av den summen som står der.

På min så har de allerede regnet ut kjøringen for meg, var ikke det rart ? :roll:

Hvordan ser du at den er fylt ut?

på min står det ikke noe ført inn før i bunnen av kjøringsdelen der står det egenandel - 13950 er min fylt inn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...