Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Yessda fikk endelig bort bensin slukeren å handlet meg pendler bil av typen opel astra sedan feit vogn med 17 hjul små bøs orginal styling meget fornøyd..... så på veg hjem fra arbeid i dag etter å ha hatt bilen i 2 dager var jeg så heldig at den uten forvarsel skulle dampe seg nesten helt tørr for olje..... etter ca 3l påfyll tikker den like herlig som en diesel traktor. Forpulte skropel...... notat til meg selv: ALLTID peil olje før noe som helst annet ved bilkjøp, æsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg iPad idag. Wooho. Uvant til det her, men litt moro å ha noe nytt å sette seg inn i på kvelden. Alltid gøy å fikle med nye teknologiske innretninger :D

Pass på, iPad er avhengighets skapende :wink:

Skal vel klare å holde meg i tøylene , men det spørs bare om hvor lenge. Jeg skal ikke ha iPhone, det vet jeg. Derfor greit med en pad som man kan ha i fanget mens man ser på tv sov. Kjekt som bare det. Og det er så mange fler barne-Apps i app store enn i Google play. Bra det når guttungen skal lære litt. :) Er vel bare å starte å laste ned BMW Apps nå da ;)

Mini eller vanlig? :) Vurdere jeg og, er litt stor bærbaren syns jeg. Samboern har ipad mini, å den er jo kjempe fin bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...