Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

knekt kamaksel på kompis sin 328i :shock: fyyy faen til kjipt.

selve kammen er visst ikke knekt midt på liksom :P , men det som har med vanos greiene som er fuckd.

er det ikke bra helvette å bytte kam på di motorene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud så mange damer over alt...

Ja, men hva er poenget når alle er dumme som brød, og kun tenker på sminke og "pappa betaler?"

Å være student, er sikkert fett nok- men mye av grunnen til at jeg droppet BI etter første semester var folkene i klassen. Stortsett kun wannabees uten noe mer enn rike foreldre, kredittgjeld og fyllasyke..

Jeg ville heller satset på mer "folkelige" studie steder hvis målet er å treffe normale folk.

Mennesker som er høy på pæren, og spesielt uten å ha prestert noe har jeg lite til overs for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud så mange damer over alt...

Ja, men hva er poenget når alle er dumme som brød, og kun tenker på sminke og "pappa betaler?"

Å være student, er sikkert fett nok- men mye av grunnen til at jeg droppet BI etter første semester var folkene i klassen. Stortsett kun wannabees uten noe mer enn rike foreldre, kredittgjeld og fyllasyke..

Jeg ville heller satset på mer "folkelige" studie steder hvis målet er å treffe normale folk.

Mennesker som er høy på pæren, og spesielt uten å ha prestert noe har jeg lite til overs for..

:applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom en har kjøpt en bil som tilsynelatende hadde gått 143kkm ved kjøp og eier før det kjøpte den på 135kkm for 10 mnd siden og nøkkelen viser at forrige service ble gjort på 140kkm for 3 år siden(!!). da burde man i utgangspunktet stille ganske sterkt, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom en har kjøpt en bil som tilsynelatende hadde gått 143kkm ved kjøp og eier før det kjøpte den på 135kkm for 10 mnd siden og nøkkelen viser at forrige service ble gjort på 140kkm for 3 år siden(!!). da burde man i utgangspunktet stille ganske sterkt, sant?

krav på å heve hele kjøpet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...