316 Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 REGNR DL76132 til 2282, men jeg gidder ikke å bruke penger på det. Tenkte kanskje noen fikk sjekket gratis på jobben...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Hehe, fortell fortell Nei altså, jeg har ikke den største erfaringen med motorsykkel, ihvertfall ikke R sykkel! Tok lappen i fjor sommer. har kjørt touring og "chopper" suzuki 800cc ( husker ikke modell). å sette seg på en r sykkel med en sånn akselerasjon var helt sykt, og jeg kjørt PENT!! girte fort opp i 6. gir i akselerasjonsfeltet, og trøkket til litt da... og jeg synes den dro noe heeelt sykt bare der.. Modell du prøvde? Jeg syntes min 03 R6 gikk bra i starten også, men d dabber litt av.. Men ja, d går brukbart greit
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 husker ikke årsmodell.. var halveffekt tidligere, men nå er den fulleffekt.. men som sagt, jeg har ikke kjørt mye r-sykkel, så dette var veeeldig nytt, og veeeeldig heftig!
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Ja d er ganske heftig i starten Men sykt morsomt da!!
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 jaja, helt kanon! håper å få testa den når jeg ikke har vernesko på, og har fullt kjøreutstyr
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Ja utstyret må være i orden Får du kjørt litt og gjort deg kjent med sykkelen så skal jeg love deg at du kommer til og IKKE ville slippe den, i stede for å være "redd" for å kjøre den
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Ja utstyret må være i orden Får du kjørt litt og gjort deg kjent med sykkelen så skal jeg love deg at du kommer til og IKKE ville slippe den, i stede for å være "redd" for å kjøre den hehe, ja! er litt redd for det også.. har ikke råd til å kjøpe sykkel nå
Tzunami Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Noen som vil ha R8 til en klekkelig sum? Jon Olsson har lagt ut sin http://www.blocket.se/goteborg/Audi_R8_ ... ca=1_8&w=3
asv Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Kjære moderatore! Jeg brukte rapporteringsfunksjonen på et av emnene mine, og spurte om dere kunne flytte det for meg til en annen kategori. Kan ikke se at det er gjort noe med... Nekter å tro at det renner over med ting som blir rapportert.. What's the hold up?
S.Hafsmo Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Noen av dem kan jo være opptatt med andre ting. f.eks en vei som ble slik i natt. Ellers har jeg ikke tilgang på annet enn tapatalk akkurat nå, og det egner seg dårlig til moderering. Kan se på det så snart jeg kommer meg hjem. edit: hvis du sender en PM med det du ønsker å få gjort så kan jeg prøve å fikse det herfra.
Haukefer Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Da var iPad kjøpt og betalt.. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anbefalte innlegg