Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, fortell fortell :)

Nei altså, jeg har ikke den største erfaringen med motorsykkel, ihvertfall ikke R sykkel!

Tok lappen i fjor sommer. har kjørt touring og "chopper" suzuki 800cc ( husker ikke modell).

å sette seg på en r sykkel med en sånn akselerasjon var helt sykt, og jeg kjørt PENT!! girte fort opp i 6. gir i akselerasjonsfeltet, og trøkket til litt da... og jeg synes den dro noe heeelt sykt bare der..

:lol:

Modell du prøvde? Jeg syntes min 03 R6 gikk bra i starten også, men d dabber litt av.. Men ja, d går brukbart greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utstyret må være i orden :) Får du kjørt litt og gjort deg kjent med sykkelen så skal jeg love deg at du kommer til og IKKE ville slippe den, i stede for å være "redd" for å kjøre den :)

hehe, ja! er litt redd for det også.. har ikke råd til å kjøpe sykkel nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære moderatore!

Jeg brukte rapporteringsfunksjonen på et av emnene mine, og spurte om dere kunne flytte det for meg til en annen kategori. Kan ikke se at det er gjort noe med... Nekter å tro at det renner over med ting som blir rapportert.. What's the hold up?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dem kan jo være opptatt med andre ting. f.eks en vei som ble slik i natt. :)

6ameny4y.jpg

Ellers har jeg ikke tilgang på annet enn tapatalk akkurat nå, og det egner seg dårlig til moderering. Kan se på det så snart jeg kommer meg hjem.

edit: hvis du sender en PM med det du ønsker å få gjort så kan jeg prøve å fikse det herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...