Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Klarer meg fint med ipad mini og en Samsung s3, storfornøyd med begge systemer :)

Kunne tenkt meg å fått uttorent og piratebukta appen på iPad, men ellers så er det vell greit, blir nok vant til det :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jo s3'n fått fresht deksel også, så da holder den nok i en god stund til :)

Knuste jo skjermen på min s3 4 dager etter jeg kjøpte den,var vell i august. 2000kr på ny skjerm .. Hehe :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som lillebroren min gjorde med iphone 4'n når den var helt ny, 3-4 dager, så var skjermen smadret! :P jeg derimot holdt meg 1,5 år før jeg knuste skjermen, så holdt jeg 1 år med knust skjerm før jeg gadd å gjøre noe med det :P endte med å prøve S3, og er veldig fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske Fornøyd med min Note II, Derfor jeg valgte den er pga den er ganske lik SIII i alt :) Men jeg trengte større skjerm :P Jeg merker at jeg sliter med og knuse skjermer på Galaxy Note :) Så kvalitet er det :)

Hadde Note før. Ble for stor i lengden, utrolig slitsomt når man bare kan bruke en hånd å taste med. Ble Galaxy II på meg etter det, aldri vært mer fornøyd med en telefon. SIII ble for klumpete, har mye styggere design og var dobbelt så dyr - no brainer, 100% fornøyd, knalltelefoner :)

iPad vs. Android nettbrett: Hadde glatt valgt iPad pga. mye mer kvalitet og tilgjenglighet på apps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sa jeg om iphone 4'n jeg hadde, falt i bakken utallige ganger, og var nesten sjokkert over at den tålte så mye, til den tilslutt sa takk for seg :P men jeg la blank pakketeip over til jeg fikk kjøpt meg folie, så la jeg det over, og brukte den i et år til :)

liten funfact, jeg brukte faktisk folie som politiet bruker på siderutene sine foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...