Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klarer meg fint med ipad mini og en Samsung s3, storfornøyd med begge systemer :)

Kunne tenkt meg å fått uttorent og piratebukta appen på iPad, men ellers så er det vell greit, blir nok vant til det :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet
nå har jo s3'n fått fresht deksel også, så da holder den nok i en god stund til :)

Knuste jo skjermen på min s3 4 dager etter jeg kjøpte den,var vell i august. 2000kr på ny skjerm .. Hehe :P

Skrevet

Samme som lillebroren min gjorde med iphone 4'n når den var helt ny, 3-4 dager, så var skjermen smadret! :P jeg derimot holdt meg 1,5 år før jeg knuste skjermen, så holdt jeg 1 år med knust skjerm før jeg gadd å gjøre noe med det :P endte med å prøve S3, og er veldig fornøyd med det :)

Skrevet

Min S3 mini kom tilbake fra reperasjon nå forrige uke. Kjøpte den sent i desember, og hovedkortet ble skiftet nå.. Lovende..

Skrevet

Noen som vet om det er restriksjoner på å sende olje til Norge? Funnet olje og filter på Ebay til en god del rimeligere enn her i Norge, så lurer på om jeg skal bestille der i stedet for!

Skrevet

Hehe,gleder meg til s4 :) men blir nok ikke å kjøpe den med det første,får vente til jeg er ferdig med å betale på s3'n..

Skrevet

Jeg bruker mobilen til den går istykker, og så litt til, og om jeg ikke har vendt meg til det, så kjøper jeg ny :P men mobil er definitivt en bruksgjenstand for min del ;)

Skrevet

Ganske Fornøyd med min Note II, Derfor jeg valgte den er pga den er ganske lik SIII i alt :) Men jeg trengte større skjerm :P Jeg merker at jeg sliter med og knuse skjermer på Galaxy Note :) Så kvalitet er det :)

Skrevet
Ganske Fornøyd med min Note II, Derfor jeg valgte den er pga den er ganske lik SIII i alt :) Men jeg trengte større skjerm :P Jeg merker at jeg sliter med og knuse skjermer på Galaxy Note :) Så kvalitet er det :)

Hadde Note før. Ble for stor i lengden, utrolig slitsomt når man bare kan bruke en hånd å taste med. Ble Galaxy II på meg etter det, aldri vært mer fornøyd med en telefon. SIII ble for klumpete, har mye styggere design og var dobbelt så dyr - no brainer, 100% fornøyd, knalltelefoner :)

iPad vs. Android nettbrett: Hadde glatt valgt iPad pga. mye mer kvalitet og tilgjenglighet på apps.

Skrevet

Samme sa jeg om iphone 4'n jeg hadde, falt i bakken utallige ganger, og var nesten sjokkert over at den tålte så mye, til den tilslutt sa takk for seg :P men jeg la blank pakketeip over til jeg fikk kjøpt meg folie, så la jeg det over, og brukte den i et år til :)

liten funfact, jeg brukte faktisk folie som politiet bruker på siderutene sine foran :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...